רעות יפעת עוזיאל, בתו של יצחק יפעת, הצנחן בחזית התמונה הידועה של משחררי הכותל ממלחמת ששת הימים, תקפה היום (חמישי) את השר ישראל כץ על כך שהשתמש בתמונתו של אביה.

ראש המוסד לשעבר: "אנחנו עוברים תהליכים הדומים לקו קלוקס קלאן"

"רגע לפני התהום": מתנגדת ותומך ברפורמה המשפטית ישבו לשיחה על דמוקרטיה

יפעת עוזיאל כתבה: "אני מבקשת מכל מי שמעריך אותי ובעיקר את אבא שלי שתרם למדינה, לקרוא לשר ישראל כץ למחוק את התמונה שלו. אבא שלי תרם למדינה - אתה השר הרסת את המדינה השבוע כשתמכת ברודן. אני מבקשת לכו לפוסט ותדווחו. המדינה נחטפה, ירושלים נכבשה, אנחנו נשחרר".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצנחנים בכותל המערבי  (צילום: דוד רובינגר, לע''מ)
הצנחנים בכותל המערבי (צילום: דוד רובינגר, לע''מ)

היא התייחסה לפוסט של השר כץ בפייסבוק בו התייחס למשבר בצבא וכתב: "מדינת ישראל תתקיים לנצח בזכות צור ישראל וצבא הגנה לישראל. רק ביחד ננצח. תמונת צנחנים בשחרור הכותל במלחמת ששת הימים", וצירף את התמונה.

משר האנרגיה והתשתיות, חה"כ ישראל כ"ץ, נמסר בתגובה: "אני מכבד מאוד דעה של כל אזרח, אבל מדובר בתמונה שהיא נכס צאן ברזל של ההיסטוריה של תקומתנו כאן. אני מייצג ציבור שקולו לא יושתק, במסר של קריאה לאחדות".

רעות עוזיאל (צילום: פרטי)
רעות עוזיאל (צילום: פרטי)

בשיחה עם מעריב, רעות אמרה: "זה לא יכול להיות ששר שהשבוע הצביע נגד דמוקרטיה ונגד העם  ישים תמונה של אבא שלי שקוראת ומסמל אחדות העם יש בו סתירה פנימית עמוקה  אתה לא יכול להיות בעד הרודן ונגד העם ולהגיד בוא נהיה ביחד זה לא עובד".