ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הלילה (שישי) בראיון לרשת CNN האמריקאית לחקיקת הרפורמה המשפטית, וסירב להתחייב כי יכבד את פסיקת בג"ץ אם זה יפסול את החוק לצמצום עילת הסבירות. "מקווה שלא נגיע למצב הזה", אמר.

הסיפור שלא סופר: כך עצר לוין את נתניהו וגלנט בדקה ה-90

"הדבר שעליו אתה מדבר הוא מצב פוטנציאלי שבמונחים אמריקניים שווה ערך לכך שבית המשפט העליון היה לוקח תיקון לחוקה ואומר עליו שהוא לא חוקתי. זה סוג הסחרור שאתה מדבר עליו, ואני מקווה שלא נגיע לכך", אמר נתניהו בראיון.

בראיון נוסף שפורסם הערב עם נתניהו לרשת NPR אמר נתניהו כי לא מתכוון לפטר את היועמ"שית בהרב מיארה. בריאיון ל-FOX NEWS על מוכנות הצבא בעת לחימה אמר נתניהו: "אף אחד לא צריך לזלזל במוכנות של צבא ישראל וביכולת שלנו להתאחד ולעמוד בפני אוייבים בכל עת. לישראל יש צבא גדול מאוד ביחס לגודל של המדינה, שכולל בתוכו מאות אלפי חיילים וחיילי מילואים. אם נגיע למערכה עם האויבים שלנו, ואני מקווה שלא - הם יגלו שמה שאני אומר הוא נכון".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, תקף את נתניהו: "במדינה דמוקרטית ראש ממשלה מכבד ופועל על פי פסקי דין, לא משנה עד כמה הוא לא מסכים איתם. אין מקום לפרשנות ולשטחים אפורים - חד וחלק. אם נתניהו, כמו כל נבחר ציבור, לא ימלא אחר פסיקת בית המשפט, הוא יבצע הפיכה משטרית שתשנה את אופי המשטר בישראל, דבר שישלול את הלגיטימציה שלו לכהן בתפקידו".