שר החקלאות, אבי דיכטר, פרסם הבוקר (שישי) פוסט בפייסבוק בו תקף בחריפות גורמים בקואליציה אשר מסכנים את המדינה בגרירה לחקיקה קיצונית, לדבריו, אך מנגד תקף גם חלק מהגורמים במחאה נגד הרפורמה.

הסיפור שלא סופר: כך עצר לוין את נתניהו וגלנט בדקה ה-90

"בניגוד לקולות כאלה ואחרים, אני לא מתעלם מהשבר הקשה שעובר עלינו. הריב חוצה בינינו, המחלוקת משסעת. כל צד מאשים את הצד השני, בדיוק כמו אז, בימים שלפני חורבן הבית השני. ברור לחלוטין ש"הבריונים" השורפים את אסמי המזון, ושאותם צריך לרסן בכל דרך - עובדים ופועלים עם כללים משלהם ולא לטובת העם והמדינה. "בריונים" אינם חייבים להיות עם כח המונים, הם משתמשים בהמון כח: כח פיזי, כח פיננסי, כח כלכלי וכח עסקי. כן, הם גם מפעילים מוקדי כח אנושיים שסרים למרותם, מבלי באמת להבין זאת", כתב דיכטר.

"בדיוק כמו ביום הכיפורים של שנת 1973, "בריונים" של קונספציה, סיכנו מאוד את המדינה מבחינה ביטחונית וצבאית. כך היום, ישנם "בריונים" המסכנים את המדינה בגרירה לחקיקה קיצונית, או בסחיפה למחאה קיצונית ואלימה. לא חשבתי אז ב-73׳, שחורבן בית שלישי מתרגש עלינו. אולי היותי צעיר מידי, או תמים מדי כלוחם בסיירת מטכ"ל, שגרמו לי כבר אז להיות אופטימי. לא חשתי אז ואיני רואה היום, חורבן בית חלילה. אני כן רואה לנגד עיניי, את האתגר שביכולתנו להתמודד עימו ולנצח. השפויים משני הצדדים, שהם הרוב המוחץ, נגד "הבריונים" מכל צד, שהם המיעוט הרוצה לפוצץ", הוסיף.

בנוסף, השר אופיר סופר מהציונות הדתית אמר הבוקר ברשת ב': "יכול להיות שצריך להקפיא את החקיקה לתקופה מסוימת בשביל להרגיע את השטח, לבנות אמון ולחזק את הסולידריות במדינה".