ברקע חילוקי הדעות בליכוד סביב דרכי הפעולה עם הרפורמה המשפטית, חה"כ טלי גוטליב הביעה היום (ראשון) ביקורת חריפה וחריגה על ראש הממשלה וראש מפלגתה בנימין נתניהו ואמרה בריאיון לערוץ הכנסת: "נתניהו לא יכול לגעת במערכת המשפט - הוא מנוגד עניינים אינהרנטית, מובנה, ברמה האישית שלו. מספיק שעו"ד שלו אמר לו שאם הוא יקדם את הרפורמה, הוא יפסיק לייצג אותו. צריך להעביר את השרביט ליריב לוין".

"הסכמה לאומית רחבה": גוברים הקולות בליכוד נגד חקיקה חד-צדדית
גורם בליכוד: "להקפיא את החקיקה המשפטית עד חצי שנה זה נורמלי"

בליכוד התייחסו אמש לקולותיהם של כמה מחברי המפלגה אשר הביעו תמיכה בהגעה לפשרה עם האופוזיציה והתנגדו לחקיקה חד צדדית במסגרת הרפורמה במערכת המשפט. מטעם המפלגה נמסר: "אין מרד בליכוד. כולם רוצים להגיע להסכמות וצריך לעשות מאמץ מרבי לשם כך- אבל לא לתת את הווטו לצד השני".

ההודעה של מפלגת השלטון התפרסמה לאחר שמספר חברי כנסת הודיעו בימים האחרונים כי לא יצביעו במליאה לחוקים אשר יעלו ללא הסכמה רחבה. בין היתר, חבר הכנסת יולי אדלשטיין, שבריאיון לערוץ 12, אמר כי ״נרדמנו בשמירה, לא מפחד להודות בטעות. הסיפור הזה שכל פעם שיש פשרה מישהו שם וטו בקואליציה ומאיים - נגמר. אז אני מודיע: מעכשיו מתאמים איתי מה עולה איך עולה, ואם לא? אז סימן שלא צריך את הקול שלי״.