איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, התראיין היום (שני) ברדיו צפון 104.5FM בתכניתו של גדי נס ושוחח עימו על חוק הפרוטקשן של סיעת עוצמה יהודית אשר אושר אתמול בכנסת בקריאה שנייה ושלישית. החוק הוא אחד מההבטחות הבולטות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שמטרתו להגביר את הענישה על העבריינים. כמו כן, התייחס לדיווחים על קיומם של מגעים לממשלת אחדות. 

חה"כ גוטליב נגד ממשלת אחדות: "מה זו הבושה הזאת?"

לדבריו, "אנחנו עובדים - אתמול העברנו חוק היסטורי. עד היום, למשטרה לא היו כלים בפרוטקשן. החוק הזה מדייק את הסעיף שנקרא 'סחיטה באיומים'. זהו חוק קריטי מאוד. היה לי חשוב לתת מצד אחד את המשילות ואת הכלים למשטרה להשליט סדר, ומצד שני את האיזונים הנכונים. האם זה יעזור להילחם בגל הפשיעה? אני מקווה מאוד שכן. אנחנו עושים שינוים גדולים במשטרה. אנחנו מוסיפים תקנים חדשים ומעלים את המשכורות".

בהמשך, עוד הבהיר: "בסוף, מעבר לכל המחאות האלה שגרמו לכך שהמשטרה עסקה בהן 30 שבועות ולא בפשע, ולמרות כוח האדם המצומצם, אני מקווה שהשינויים שאנחנו עושים - יתנו כלים למשטרה ויעזרו לה להילחם בפשע במדינה". כשנשאל מי יהיה המפכ"ל הבאה וייקח את מקומו של קובי שבתאי, השיב: "עדיין לא החלטתי, יש עדיין זמן, יש מספר חודשים".

על האפשרות לממשלת אחדות שתשאיר את מפלגתו מחוץ לקואליציה, אמר: "אני לא מוטרד, כי אנחנו מייצרים דברים במשרד לביטחון לאומי - עשינו פה דברים שלא נעשו ב־20 שנים האחרונות, כמו חוק הפרוטקשן. בנוסף לכך, אם בליכוד יחלטו לעשות את הדבר הזה ויעדיפו להכניס לממשלה מישהו שנפגש עם אבו מאזן בביתו אחת לשבוע, אז בבחירות הבאות לא נקבל 14 מנדטים - אלא 30 מנדטים".

לסיום, ציין השר בן גביר כי "מה שחשוב לי זה להציל את מדינת ישראל מהפשע שהפך לחמור בשנים האחרונות, גם בחברה הערבית. אנחנו צריכים לחזור ולמשול ולשלוט, כדי להיות הבעל הבית האמיתי במדינה". כשנשאל האם יהיה ראש ממשלה, השיב: "אני רק בן 47, יש לי עוד הרבה דברים לעשות".