בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיבים הערב (רביעי) למתקפה של ח"כ אביחי בוארון (הליכוד) על אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס: "ראש הממשלה רק אתמול ישב שעות ארוכות עם אלוף פיקוד המרכז", עוד הוסיפו כי "נתניהו מחזק ותומך בכל מפקדי וחיילי צה"ל".

פיגוע ירי במעלה אדומים: שישה נפצעו קשה-בינוני, המחבל חוסל
"חוסר אחריות": גלנט והרמטכ"ל גינו את חה"כ מהליכוד שתקף את מפקד פיקוד מרכז

בריאיון לרשת ב' אחרי הפיגוע במעלה אדומים אתמול אמר ח"כ בוארון על אלוף פוקס כי "יותר חשוב לו לאפשר חופש תנועה לפלסטינים על פני שמירה הרמטית לביטחון ישראלים".

דובר צה"ל הגיב אתמול באופן חריג על התבטאותו של בוארון. "הרמטכ״ל מגנה בכל תוקף את האמירה של חבר הכנסת אביחי בוארון כלפי מפקד פיקוד המרכז", נמסר מדובר צה"ל. "האלוף יהודה פוקס, הוא מפקד לוחם, ערכי ומצטיין, אשר תחת פיקודו, מפקדי צה״ל וחייליו פועלים לילות כימים להבטיח את ביטחונם של תושבי אזור יהודה ושומרון. כל אמירה אשר מטילה דופי בשיקוליו של האלוף ובמחויבותו לביטחון אזרחי ישראל - ראויה לכל גינוי ואין לה שחר". 

גם שר הביטחון יואב גלנט התייחס להאשמותיו של בוארון והגיב על כך בחשבון הטוויטר שלו: "מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס הוא קצין מקצועי ורב זכויות", כתב. "האלוף פוקס מקדיש את חייו להגנת עם ישראל - מגנה בתוקף את ההתקפות משוללות היסוד עליו מצד גורמים פוליטיים חסרי אחריות. כל התקפה על קציני צה״ל ע״י אישי ציבור מערערת את ביטחון ישראל.

ח"כ בוארון מסר בתגובה: "בטוח שאלוף פיקוד המרכז עושה לילות כימים בבטחון ישראל. צר לי שפוקס ואחרים מפרשים ביקורת עניינית כהשתלחות אישית".