פרסום ראשון: דודו לניאדו, העבריין המורשע שנפסל מהתמודדות בפריימריז לליכוד בשל עברו הפלילי, נבחר ביום חמישי האחרון לעמוד בראש רשימת הליכוד בבחירות המוניציפליות בתל אביב. לניאדו, כזכור, הורשע בפריצה לבתים, וכן בתקיפת אזרחית ושוטר.

העבריין המורשע לא יתמודד: דודו לניאדו נפסל מהתמודדות בפריימריז בליכוד

בתוך כך, בליכוד שוקלים הפעם למצוא מועמד או מועמדת מטעמם לראשות העיר. אחת הדמויות הבולטות שנשקלות היא השרה מאי גולן, שעל פי הערכות תזכה לתמיכה מ"עוצמה יהודית" וממפלגות ימין נוספות, ויהיה לה סיכוי מסוים לעלות לסיבוב שני על רקע הפיצול בשמאל בין רון חולדאי לאביבה ברביבאי. כמו כן, נשקלת גם האפשרות לתמוך בח"כ לשעבר יובל צלנר שזוכה בסקרים במפתיע לתמיכה של למעלה מ-5% מהבוחרים ונהנה מתמיכה רבה של צעירים מימין ומשמאל כאחת.

כזכור דודו לניאדו, פעיל בולט במפלגה בתל אביב, עמד במרכז הסערה בפריימריז לבחירות הכנסת. הוא נפסל בגין רשימת ההרשעות בעבר. אולם, בית הדין של הליכוד פסק לטובתו וקבע כי אין להוריד את לניאדומהמירוץ בשל התיישנות ההרשעות.

אחרי קרב משפטי ארוך. כאשר ראש הממשלה נתניהו המשיך לפעול נגד לניאדו, בית המשפט העליון פסק שהוא כשיר להתמודד לרשימת הליכוד לכנסת. אולם, פסק הדין ללנדיאו הגיע אחרי הפרייזמריז. על כן לניאדו נשאר מחוץ לרשימת הליכוד לכנסת והוא צפוי לעמוד בראשות רשימת הליכוד למועצת העיר תל אביב.