העימות בין חה"כ דוד ביטן לשרה מירי רגב מחריף: יו"ר ועדת הכלכלה השיב הבוקר (שלישי) לדבריה של שרת התחבורה ותקף בחריפות. "היא אשת הספינים התקשורתיים: דיבורים במקום מעשים והבטחות שווא שלא מקוימות, תוך הפרת הסכמים אתי. בפרסומים חגיגיים בתקשורת  הבטיחה השרה רגב לפניי מספר חודשים נסיעה חינם לאזרחים הוותיקים באוטובוס וברכבת לאזרחים מגיל 67 ולאזרחיות מגיל 62. היום התברר כי מדובר בכותרות בלבד", אמר בפתח דבריו. 

ביטן תוקף את רגב וסמוטריץ': "עשו רפורמה בתחבורה על חשבון הקשישים"

"היא השיגה כותרות על גבם ומכרה אותם על מנת לקבל כותרת אחרת. ההבטחה נעלמה כלא הייתה והיא עוד מעיזה לטעון שאני מטעה את הציבור. נציגת האוצר הודיעו שנותרו 360 מיליון שקלים לרפורמה ובמקום להעביר את הכסף לטובת הקשישים היא שומרת את התקציב כנראה לדברים אחרים", טען.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

חה"כ ביטן ציין כי בכוונתו לפנות לראש הממשלה על מנת שיכפה על שרי התחבורה והאוצר להעביר את התקציב הרלוונטי לנסיעה חינם לקשישים. "הגיע הזמן לדאוג גם לציבור הקשישים, זו המחויבות של הליכוד ושלנו כאזרחים", הדגיש בסוף דבריו. 

גורמים בכירים במשרד התחבורה השיבו לטענותיו של ביטן ואמרו: "ועדת הכלכלה הפכה לוועדה פוליטית עם קריצה לשמאל, ודי לחכימא ברמיזה. ביטן טועה ומטעה את הציבור ללא כל ביסוס, עובדות וקשר למציאות. עדיף לביטן שבמקום לחפש כותרות שיתמקד בעשייה אמיתית".