חברת הכנסת קטי שטרית שוחחה היום (שלישי) עם גדי נס בתכניתו ברדיו צפון 104.5, וטענה כי הקואליציה מעוניינת בהידברות בסוגית החקיקה המשפטית. "ידינו הייתה ועודנה מושטת. ואני מקווה שהפעם היא לא תישאר באוויר", ציינה. 

"לא נוותר": מאות מפגינים נגד נתניהו ביישוב בו הוא נופש
דיווח ערבי: בלבנון טוענים - "סעודיה בדרך לנורמליזציה עם ישראל"

עוד הוסיפה: "ראש הממשלה הוא זה שהחליט להפסיק את החקיקה ולשבת להידברות. אף פעם הוא לא איים להפסיק את השיחות. אפילו לא פעם אחת. לעומת זאת, ראינו לאחר כל ישיבת סיעה של 'יש עתיד' או 'המחנה הממלכתי', כל הזמן האקדח על השולחן. הם לא נתנו לזה צ'אנס מלכתחילה. ובעצם מה שאכפת להם זה איך תראה עקומת המנדטים. הציבור הוא לא טיפש. הוא מבין שרה"מ הלך לכיוון ההדברות וההסכמה בלב שלם ובנפש חפצה. לעומת זאת ראשי האופוזיציה הלכו על זה על מנת למרוח זמן, להפסיק את החקיקה על ידי הקואליציה המונה 64 מנדטים. בסופו של דבר לפוצץ את השיחות".

היא האשימה: "מיום ליום אנו רואים שאנשי המחאה מאבדים את הלגיטימציה שלהם. הציבור כבר לא מאמין. בהתחלה הם זרעו פחד וחרדה. אני אזכיר כשהפסקנו את החקיקה וישבנו בבית הנשיא, זה לא הפסיק אפילו לא לשבוע אחד. ההיפך. פתאום הציקה להם קרן הארנונה. אותם סוציאליסטים, אחר כך הגיוס, ואחרי זה הלכו לבני ברק וזרקו כסף על אנשים שרקדו במעגלים". 

"בסופו של דבר הרעיון של המחאה הזו מתחלק לשני חלקים, ליצור אי לגיטימיות לשלטון הימין שנבחר באופן דמוקרטי, המילה דמוקרטי היא סיסמא אצלם. ודבר שני, ללכת לכיוון למפלגה, ראינו זאת בערוץ 12, שתקום 'מפלגת מחאה', על ידי ראשיה. תקומו באומץ לב. אל תדברו על דמוקרטיה. תגידו את זה באופן ברור", הוסיפה.