יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית), תקף הבוקר (שני) בחריפות את ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, וקרא לעצור אותו. בשיחה עם גדי נס בתכניתו ברדיו צפון 104.5FM טען פוגל כי "ברק מהווה סכנה לקיום העם היהודי, והוא צריך להיות מאחורי סורג ובריח".

ח"כ מיש עתיד בווידוי מפתיע: "אשמח מאוד שנתניהו יציע ממשלת אחדות" 
ח"כ מהליכוד על הכשירות בצה"ל: "אנחנו במשבר, יש פגיעה בכל המערכות"

"לפני קצת יותר מעשרים שנה יצאנו למלחמה בלבנון, מה שכולנו טורחים להזכיר כל הזמן. אני זוכר מה אמרה ועדת החקירה שאמרה שצה"ל לא היה מוכן למלחמה. אתה זוכר מי היה אחראי? אהוד ברק", אמר פוגל בפתח דבריו, והוסיף: "זו הייתה מחאה של ארבע אימהות. הדבר מאוד דומה, כי כבר אז התחילה לחלחל לתוך הצבא אותה תחושה שהפוליטיקה היא חזות הכל. לצערי הרב, ברמה המאוד בכירה בצבא, לקחו את זה צעד אחד קדימה והתחילו להיות מעורבים בפוליטיקה. אני מבטיח לך שאם תשאל בצבא מה מצבם ומה כשירותם, יגיד לך כל מפקד חטיבה - אנחנו מוכנים לכל משימה, רק תגידו. זה בדיוק הפער בין אותם מפקדים שמחוייבים למשימה שלהם, ובין אותם אלה שהפכו להיות מחוייבים לפוליטיקה מסוכנת. אהוד ברק, דן חלוץ, משה פרדו, נדב ארגמן ואחרים זו חבורה מסוכנת לקיומה של מדינת ישראל". 

"מי שאוהב את מדינת ישראל מתכנן כבר שנים את המהפכה הצבאית הזו?", המשיך פוגל. "לוקח אנשים בשבי ומוביל אותם למהפכה? מי שאוהב את מדינת ישראל לוקח את הנשיא האמריקאי ואומר לא לתמוך במדינת ישראל? יש פה תכנון ארוך טווח שמוביל אהוד ברק, האיש הכי מסוכן בכל הקבוצה הזו, שכל מה שקורה שם היום זה שנאה לבנימין נתניהו ולגוש הלאומי, שלקח אחריות על גורלה של מדינת ישראל. הם מבינים שאנחנו הולכים לשנות מה ששנים ניסו לקבע פה. אותנו מעניינת מדינת ישראל בניגוד לכל החבורה הזו שכל מה שמוביל אותם זה שנאה והפחדה". 

פוגל ציין עוד כי "אני אמרתי שלפני מספר חודשים צריך לעצור אותם, השתמשתי במילה בוגדים וחזרתי בי. כולם הסתכלו עליי כמו איש מוזר שנחת פה פתאום. עמירם לוין שעומד מול התקשורת העולמית ואומר שאנחנו מתנהגים כמו שהתנהגו הנאצים, הוא צריך להעצר מה זה הדבר הזה? הוא מכחיש שואה. זה מה שהוא עושה כשהוא משווה את החיילים שלנו לנאצים. זה בסדר? כי הוא היה מפקד סיירת מטכ"ל, זה לא נותן לו זכות להסית נגד מדינת ישראל. מה שקורה לו בזקנתו מבייש אותו. הוא ואהוד ברק וכל החבורה שמובלת משנאה, שמנסה לעשות פה הפיכה. לאן הם הלכו? ל-8200, ליחידות המיוחדות כי זה מה שהם מכירים". 

את דבריו חתם באומרו כי "יש לעצור את אהוד ברק, הוא מהווה סכנה לקיום העם היהודי, הוא צריך להיות מאחורי סורג ובריח. האיש מובל על ידי שנאה, אותו צריך לעצור".

בהמשך ביקש להעביר מסר לשר הביטחון גלנט שטען כי הוא 'רוקד על שתי החתונות' ואמר: "במקום שאנחנו מאבדים את ההרתעה, אנחנו עוברים להכרעה".