כוחות גדולים של שוטרי מג"ב ומנהל אזרחי פשטו הבוקר (שני) על המאחז הבלתי חוקי גבעת אעירה שחר בבנימין, ופעלו להרס חמישה מבנים. תושבים רבים מיישובי הסביבה הגיעו למקום ומחו כנגד הפינוי.

בסביבת סמוטריץ' הגיבו להרס המבנים במאחז: "קרקע שלא ניתן להסדיר"

ח"כ לימור סון הר-מלך (עוצמה יהודית), שהייתה באזור, שוחח עם ינון מגל ורויטל סויד ב-103FM והתייחסה לדברים. בפתח השיחה, כשנשאלה האם שוחחה עם שר האוצר, השיבה בשלילה וציינה כי "ברור לי שבצלאל, ממה שאני מכירה את המאבקים שלו, ניסה למנוע את הדבר הזה, אבל יש פה מלחמה בשטח ובדרגים המדיניים. יש מי שמבקש פעם אחר פעם לחרב ולהרוס את ההתיישבות ואת המפעל הזה, לא רק ברמה הפיזית, אלא גם ברמה התודעתית". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עוד הוסיפה: "אני אמשיך לתמוך באנשים האלה כי אני מכירה את המאבק שלהם מקרוב, ורואה את מסירות הנפש שלהם. צריך לראות את הארמונות שנבנים בכדי לייצר עובדות בשטח. אף אחד לא חושב לבוא ולשלוח כוחות למקומות האלה. אם יש הסכמים שמבוססים על הקפאת התנחלויות - זה משהו שנצטרך להגיב עליו מאוד בחומרה. לא נקבל דבר כזה. לא יכול להיות שאנחנו התחייבנו לעם ישראל לממשלת ימין מלא על מלא, שדיברנו לפני הבחירות בשפה א' ואחרי הבחירות נאמר דברים אחרים". 

לסיום, ציינה חברת הכנסת כי "מעבר להכול, הדבר היחידי שבאמת יכול לתרום היום למאבק על הארץ הזאת ועל החיים של תושבי מדינת ישראל, זה לומר דברים ברורים על הנוכחות שלנו ביהודה ושומרון. אנחנו נאבק מול הדבר הזה ולא נקבל אותו - לא בשביל זה נבחרנו, לא בשביל לראות תמונות כאלה ולא בשביל הסכמים כאלה. אין לאף אחד את הלגיטימיות לעשות את הדבר הזה. אני חושבת שבשבוע שעבר אלוף הפיקוד לא הצליח להעביר את קמפיין הטרור היהודי והיום הוא מנסה לפצות את עצמו דרך החורבן הזה".