כשרבים טוענים כי כשירותו המבצעית של צה"ל כבר נפגעה, בסביבת נתניהו טוענים כי קריאות אלו אינן ניסיון לעצירת חקיקת הרפורמה המשפטית - אלא ניסיון להפלת הממשלה. ח"כ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) שוחח הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM והתייחס לדברים.

ביקורת מרומזת? המסר של גורמי הביטחון לשרי הקבינט המדיני-ביטחוני
המתיחות בין רה"מ לשר הביטחון תחריף? "מתקרבים ל'אירוע גלנט 2'"

לדבריו, "לרמטכ"ל אסור לאפשר לרה"מ לצרוח עליו. בטח שלא בנוכחות אחרים. כשאין לו נימוקים הוא מתחיל לצרוח, אני מכיר את ראש הממשלה זה בדיוק דפוסי ההתנהגות שלו. ברגע שיש צרחות הרמטכ"ל חייב לצאת מהחדר, ולהגיד לראש הממשלה שכשהוא יירגע הוא יקרא לו בחזרה".

 "אי אפשר להסתיר את העובדות. נסראללה יודע לקרוא אותנו יותר טוב מאחרים. כרגע ראש הממשלה לא מנסה להגן על עם ישראל, הוא לא מנסה להגן על הצבא. הוא פועל לילות כימים על מנת לפרק את הצבא. אתה רואה שיסוי בלובשי המדים והוא פשוט שותק כמו דג. הוא מנסה להגן על עצמו והוא לא מסתיר את זה מפני האויבים. הוא מנסה להסתיר מהציבור את העובדות שגם ככה כולם מכירים. רה"מ מנסה לברוח מאחריות ולגלגל אותה על הדרג הצבאי", טען.

בהמשך הריאיון ביקש לשוחח על חוק הגיוס והתנהלות נציגי המגזר החרדי, ואמר: "הם מבינים שאם הם יפרקו את הממשלה הפעם הבאה שהם יראו את הכנסת היא רק דרך הטלוויזיה". 

כשנשאל מה דעתו על הודעת פיץ' כי דירוג האשראי של ישראל והדירוג נשארים ללא שינוי טען כי  "כנראה שר האוצר מתקשה גם בקריאה בעברית לא רק באנגלית. הדולר מגיע ל3.74375, מה משמעות של התייקרות הדולר כל כך? כל בתי החולים המייבאים חלק גדול מהציוד, יצטרכו להתמודד עם חור בתקציב שלהם. בוא נסתכל מה ההכנסות מהמיסים, הם פחתו ב7%, כל נושא המשכנתאות ירד ב-40%. אני לא מדבר על הפרשנות, אני נותן נתונים כפי שהם משתקפים בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. זה מדבר בעד עצמו".

בסיום דבריו, התייחס לחקיקת הרפורמה המשפטית וחווה את דעתו: "החקיקה הזו זו פצצה מתקתקת שתעוף לכל הכיוונים, אם הם ממשיכים עם שלושת החוקים– חוק ההשתמטות, חוק שינוי הרכב לוועדה למינוי שפוטים והרפורמה בתחום התקשורת, הם מפרקים את צה"ל והחברה הישראלית. זה כבר לא רק כלכלה. זה יפרק אותנו חברתית, כלכלית, מדינית ומה הסטטוס של ישראל. כשרה"מ נשא נאום השבעה הוא דיבר על שני נושאים – איראן ומאבק בפשיעה בזירה הבינלאומית. כשרה"מ דיבר בדצמבר בנאום ההשבעה של הממשלה השישית שלו הוא לא הזכיר את הרפורמה המשפטית. תסתכלו מה קורה כרגע בזירה הבינלאומית, הנתק ביננו לארה"ב, תסתכלו מה קורה עם איראן".

סייעה בעריכה: עינב אורגד, 103FM