אתמול (שני) נרשם עימות בין יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן (הליכוד) למנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן באשר לרפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית שהוצגה בחודש שעבר ומטרתה, בין היתר, לפטור כליל את האזרחים הוותיקים מתשלום רק בשלב השני שלה. עורך מדור הרכב והתחבורה אודי עציון ('וואלה') התראיין על כך ב-103FM.

"עבודה בעיניים": ביטן זעם במהלך הדיון על תעריפי התחבורה הציבורית - וקרע צו

"גורמים להפקרות": בצה"ל מבקרים בחריפות את המתקפות מגורמים בקואליציה  

"ביטן ממשיך לחשוף את מה שמשרד התחבורה לא מספר לנו. זה התחיל מביקורת חריפה שלו כלפי הרפורמה המובטחת, לפיה כל פנסיונר יוכל לנסוע בחינם מ־62 לנשים ו־67 לגברים. זה לא קרה כרגע והוא מאוד זעם על זה". 

"ביטן רציני, והוא עושה פה עבודה שנוגעת לאנשים הכי חלשים בחברה מבין משתמשי התחבורה הציבורית. בדיון התברר שהרפורמה המובטחת, ההנחות שכן קורות, 50 אחוזי הנחה בערים החלשות והנסיעות חינם לצעירים אחרי צבא לא יקרו בספטמבר, אלא בן זקן דיבר על לקראת סוף השנה. כרגע זה לא קורה, זה כבר מתחיל להידחות". 

"ביטן נופף בדו"ח בו כתוב שההתייקרות זזה ליוני 2025, אף שר לא רוצה שהמחירים יעלו במשמרת שלו ולא הייתה דרך להימנע מעליית המחירים. זה עדכון מחירים בגלל האינפלציה. במקום לומר שזה המצב, רגב האשימה את קודמיה, מיכאלי וליברמן, על שדחו את זה לעכשיו". 

"שום דבר חדש לא קורה. אי אפשר לדעת מה יהיה, בעיקר כשאנו מבינים שיש פה בור בתקציב. הם לא מצאו דרך לבטל את ההתייקרות. אולי רגב בונה על נס שייצר עוד מקור לתקציבים".