ממשיך לתקוף את הקואליציה: יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כינס היום (רביעי) דיון בכנסת, ובו הציג "חקיקה הכוללת 12 חוקים להתמודדות עם תופעת ההדרה", לדבריו. "זה רק קצה הקרחון המיזוגני שאנחנו מתרסקים עליו - מוחקים נשים משלטי חוצות, מחוקקים הפרדה בשטחים ציבוריים, אפילו פה בכנסת התקיימו כנסים שבהם לא נתנו לנשים להיכנס", תקף. 

"אמר שאנחנו ערומות": נהג אוטובוס הורה לנערות להתכסות ושלח אותן לחלק האחורי
"שני הצדדים מדממים ומותשים": לאן הולך העימות בין בג"ץ לממשלה?

עוד הוסיף: "זה לא מקרי שכל זה קורה דווקא עכשיו. זה המסר שמגיע מלמעלה. מהממשלה. זו מדיניות. יש בקואליציה שתי מפלגות שבהן נשים בכלל לא יכולות להיבחר. תסתכלו על מספר השרות בממשלה הזו, על מספר הח"כיות בקואליציה. על מספר המנכ"ליות במשרדים ממשלתיים. הם לא מאיישים נשים במשרות בכירות. הנשים שנמצאות, סופגות עלבונות שוביניסטים״.

בין החוקים שהוצעו: תיקון חקיקה (בשיתוף שדולת הנשים) -  אפליה במרחב הציבורי תיחשב הטרדה מינית, הצעת חוק התכנון והבנייה -  ייצוג הולם לנשים במוסדות התכנון והצעת חוק צמצום פערי שכר מגדריים. 

כזכור, תקרית שאירעה השבוע בקו אוטובוס 885 של חברת "נתיב אקספרס" מאשדוד לצפת, עוררה סערה לאחר שחבורת נערות שביקשו לעלות לאוטובוס התבקשו על ידי הנהג להתכסות משום שלבשו בגדים קצרים ושיישבו בחלק האחורי של האוטובוס בלבד.

לאחר התקרית, טענו הנערות כי "היינו בשוק, היינו בהלם. כולם הפנו מבטים, הסתכלו על הרצפה. היה רק חרדים באוטובוס, הם לא הגיבו. היה שם חוסר אונים והשפלה. ניסו לדבר עם הנהג הוא אמר שאנחנו ערומות ושאנחנו לא מבינות כלום. פחדנו, באותו הרגע השתתקנו. היה שם חוסר אונים".