עיתונאי חדשות 12 גיא פלג התייחס היום (רביעי) בפתח תכניתו ב-103FM להתבטאויות האחרונות של מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו נגד בכירי מערכת הביטחון, ואמר: "אני מקווה שכבר הפנמתם. זה יאיר, זה לא דודי, זה לא יריב, זה הוא, זה המנהיג, זה נתניהו".

יאיר נתניהו שיתף פוסט נגד הרמטכ"ל: "הכושל בתולדות צה"ל" - כך השיב גלנט

פלג המשיך: "הם, כל אלו עושי דברו. פועלים ברוחו, בהשראתו, מה שמאפשר לו לפעמים להסתייג, להיראות מתון, אולי שפוי, ודאי אחראי, אבל זה הוא. מי שסכסך והוקלט משסה ימין בשמאל, אתם זוכרים - 'השמאל שכח מה זה להיות יהודי', מי שאחר כך העמיק קרע בין יהודים לערבים עם סרטון שקרי וארסי, 'הערבים נוהרים לקלפיות', המשיך דרך שיסוי ההמון במשטרה, בפרקליטות, בבית המשפט, על מדרגות בית המשפט והוא לא מתכוון לעצור - עכשיו ההסתה היא נגד בכירי מערכת הביטחון".

עוד תהה: "מי העלה על הדעת שגיבורי ישראל, הנועזים שבלוחמים, אלה שעשרות שנים שוקדים על ביטחוננו תוך סיכון חיים, הקרבת חיים, יאלצו לקבל גיבוי, תמיכה, חיבוק? מי העלה על הדעת שיחלפו שעות ארוכות אחרי פוסט נוראי התוקף את הרמטכ"ל ומגדירו כ'רמטכ"ל הכושל ביותר בתולדות צה"ל', פוסט שהעלה פעיל ליכוד, מי שהיה ברשימת הליכוד, ואותו שיתף הבן, רק שעות ארוכות אחר כך, גיבה נתניהו את מה שהגדיר 'המתקפות נגד בכירי מערכת הביטחון' - באיחור, בקול רפה, בלי הסתייגות מוחלטת ואפילו למראית עין מהבן".

לבסוף, סיכם: "זה כמובן לא מזיז לדודי, השר במשרד המשפטים שלא דופק חשבון. הוא הרי קלט את הבוס טוב מכולם, יודע מה התפקיד שלו על המגרש, הוא ישיר ונוקב והוא כבר מדבר על מרד בצבא. הוא מציע לטפל במורדים כפי שמטפלים במורדים".