ינון מגל וחיים לוינסון התווכחו הבוקר (חמישי) בתכניתם ב-103FM על שלל הנושאים הבוערים שעל סדר היום. בפתח הדברים, התייחסו השניים לטקס פתיחת הרכבת הקלה בשעות הצהריים.

לוינסון אמר: "תודה לרה"מ שמגיע לביקור ברכבת בתל אביב", ויש חסימות בעיר", טען חיים. "וכמו בכל יום שיבוש התנועה זורמת". 

יו"ר ההסתדרות מבהיר: "אי ציות להחלטת בג"ץ הוא שבירת הכלים - לא נאפשר זאת"
המשבר בצה"ל יחריף? "אנחנו מפרקים במו ידינו את צבא העם, וזה לא סיסמה"

בתגובה, ביקש ינון להגיב: "אנחנו כל היום בלופים, עכשיו אנחנו בהדרת נשים. לפני שבוע זה היה המתנחלים, כל שנה אותו דבר, כל התבהלה. עכשיו זה התקפה על קצינים. די, אתם מצמצמים לי את התאים במוח ולא נשארו לי הרבה. תחמלו על מה שנשאר, בבקשה".

עוד הוסיף, כי: "הכל קמפיין פוליטיים שלכם. אתה מוכיח שזה עניין פוליטי. יש כוח פוליטי שנלחם בחרדים על בסיס יומיומי ופוליטי. אתה עבד של הפמיניזם. אתה ממש מ'בונות אלטרנטיבה'. כמה אתם עבדים. אני בז לזה. יש שוויון בין גברים לנשים, אתם לא רוצים שוויון בין גברים לנשים, אתם רוצים כוח פוליטי. יש כוח פוליטי להסית נגד חרדים באופן קבוע. איך אתם עבדים של הפרוגרס. אצלכם אישה היא גבר וגבר הוא אישה. אתם מטורללים, אין כוח לשטויות שלכם, לא תצליחו לשגע אותנו כי אנחנו דבקים באמת ובמסורת שלנו. יש לך משימה להוכיח שהיהדות היא טעות, אנחנו יותר חזקים מכם. כוחות הרוע שלכם מנסים לזעזע את הספינה, זה לא יעזור". 

"עלה בדעתך שיש דברים שחוזרים על עצמם כי הם קורים בעולם האמת?", השיב לוינסון בתגובה. "יש דברים שמתרחשים בעולם המציאות והם חוזרים על עצמם. הדרת נשים זה נושא קיים. בעיית הדרת הנשים היא בעיה אמיתית. אין שום כוח שמעודד להכות חרדים ברחוב או לבזות חרדים. אכן יש כוחות רחבים מאוד שבהם גברים עליונים על נשים. תסביר לי למה אישה לא יכולה להיות חזנית. מה מבטאת המסורת הזאת?".