ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי, התארח הערב (שישי) בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ 12, ותקף בחריפות את בכירי הממשלה. "אחד השחקנים לקראת הרצח של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, הוא היום השר לביטחון פנים", הטיח בשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. 

"לא ידירו אותנו": ביומה הראשון - מוחים נגד הממשלה הגיעו לתחנות הרכבת הקלה
מחלוקת נוספת עם היועמ"שית: התרגיל של הממשלה שעשוי להשפיע על חיות
סקר "מעריב": גנץ מזנק, אך הקואליציה מצמצמת פערים

כשנשאל האם הוא מסכים עם כך שנתניהו אינו כשיר לתפקד כראש הממשלה, השיב: "אני מסכים איתך". כמו כן, ביקר את נתניהו על כך שלא הקשיב להוראות הרופאים, לשהות במנוחה במשך 48 שעות, לאחר השתלת קוצב הלב שביצעו בו. 

"אני תובע שהחקיקה תיעצר עד לדיון הרבה יותר יסודי בעניין", הוסיף. לאחר מכן, תקף באופן חסר תקדים את שר המשפטים יריב לוין: "הייתי מציע לנתניהו לחזור לקדמותו. אני חושב שאם נתניהו יעמוד בפני ברירה לבין לעזוב לבין לעשות מאמץ שהמצב יחזור לקדמותו, הוא ייאלץ להפנות עורף לסגנו, שאני חושב שהוא איש אפל. הסנדק שלו, מנחם בגין לא היה מתגאה בדרך שבה הוא מתנהל".

הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות אושרה במליאת הכנסת (צילום :ערוץ הכנסת)

"אני ראיתי בגלנט אדם שנאמן למדינה שלו ולצבא שלו. אני מצפה ממנו ומקווה ממנו, שהוא יפעל כפי שפעל במרץ", ציין בנוגע לשר הביטחון יואב גלנט והוסיף:  "אם הוא יעמוד בפני מצב דומה אבל עם משמעויות יותר רחבות, הוא יעשה את מה שמצפונו מכתיב לו". עוד האשים את נתניהו: "הוא אדם שאיבד את הכיוון".