לאחר קריאתו של חה"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי) לאחדות, ועל רקע הדיווחים כי בקואליציה שקלו את הרעיון ברצינות, אמר הבוקר (ראשון) חבר הכנסת משה סעדה (הליכוד) כי "ממשלת אחדות היא הדרך הנכונה לחברה הישראלית".  

המצוד אחר המחבל מחווארה נמשך: "ההנחה היא שהנרצחים שהו כמה שעות בכפר"

"אין מחלוקת לחברה שזה מה שנכון ומדויק על פי האידאולוגיה שלנו", טען סעדה בפתח הראיון. "כל מי שמעוניין להצטרף מוזמן להצטרף. אין כמעט מחלוקת אידאולוגית בין ליברמן לליכוד, המחלוקות פרסונליות לליכוד, ולצערי ממקום פרסונלי לקוחים את המדינה לאן שהיא נמצאת היום". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"מי שגרם לכך שזאת תהיה הממשלה זו לא אנחנו", הוסיף חה"כ סעדה. "יש חברי כנסת שמחרימים את הממשלה שלנו, וכתוצאה מההחרמה נאלצנו להסתפק בכנף אחת. אם יש רצון, מבינים שיש הרבה מעבר לפרסונלי. היו שניים לטנגו, שימו את זה בצד. אם החברה הישראלית היא מה שחשובה לנו, זה הזמן להתאחד סביב אידאולוגיה שהמרחקים בה ממש קצרים". 

את דבריו חתם באומרו: "אנחנו אומרים שאנו מעוניינים בפשרה, בשיח. כשאני מדבר עם חברי אופוזיציה, אפילו בכירים שבהם, הם אומרים שבדקות אפשר לפתור את זה. אם נתעלה לרגע ונראה את החברה לנגד עינינו, זה עניין של דקות. תוציאו את צה"ל מהמחלוקת, לשני הצדדים. אני לא רוצה את צה"ל במחלוקת, מי שמסרב, יש כללים".

משה סעדה (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
משה סעדה (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm