חיים לוינסון וינון מגל פתחו היום (ראשון) את השבוע עם עוד עימות בתכניתם ב-103FM ושוחחו בין היתר על הפיגוע בחווארה בו נרצחו אמש שני ישראלים ועל המצב הכלכלי בישראל בעקבות הרפורמה במערכת המשפט.

חיים: "אם נתניהו היה מרים צ'ייסר על כל פיגוע בתקופת כהונתו, היה לו כבד כבר?"
ינון: "בוא תבדוק כמה פיגועים היו בממשלת בנט לפיד וכמה היו בממשלת נתניהו. תבדוק בבקשה". 

חיים: "השנה אנו אחוזים למרכב הצער ב-33 נרצחים בפיגועים, זה היה כל שנת 2022, ואני אומר בצער שיהיו עוד פיגוע אחד או שניים עד סוף השנה. פתאום אין פיגועים, אין שום דבר. אתם נזכרים שיש פיגועים רק כדי לנגח את ראש האופוזיצה. אתם יושבים שם ואין לכם מושג על מה אתם מדברים. מתי הפיגועים מעניינים אתכם? רק כדי לנגח את האופוזיציה".
ינון: "כמה אתה מחרטט. מה אתה מבלבל את המוח? למה אתה מנצל את הפיגוע? התחלת להיכנס בממשלה על הפיגועים, אחרי זה להיכנס בפטריוטים. למה אתה מנצל את הפיגוע?"

חיים: "כל מה שהבטחתם, חבורה של חדלי אישים, כלומניקים, אתה שצייצת על בנט".
ינון: "כמה אפשר עם ההבלים האלה? על מה אתה מדבר אם לא בשביל להיכנס בממשלה? אתה אומר שנכנסתי בממשלה".

חיים: "אני נכנס בכל הממשלות".
ינון: "מה אתה תופס פסאדה".

חיים: "מאז שנבחרה הממשלה, האם ראש האופוזיציה צייץ או לא זה הדבר הכי חשוב בעולם?"
ינון: "אתה סתם מקשקש".

חיים: "ציוץ של סמוטריץ' מאוקטובר 2022. למה סמוטריץ' לא הולך הביתה? גם הוא נכשל בהגנה על אזרחי המדינה. למה לא היו פוגרומים אתמול בערבים אחרי הפיגוע? יכול להיות שדמם לא כזה חשוב כי אלו אנשים מישראל השנייה?"
ינון: "אני מבין שבסך הכל אתה די נרגש, ואת הקולות שאתה עושה אתה עושה בין היתר כי היה לכם שבוע לא קל, זוועה. באותו שבוע, שאתם מייללים שכמה נורא פה עם הממשלה, סוכנות הדירוג פיץ' משאירה את דירוג האשראי, נחנך קו הרכבת הקלה, האינפלציה מתמנת ומחירי הדיור יורדים, ישראל תמכור לישראל את מערכת חץ 3. המצב לא כל כך נורא". 

חיים: "שמח שהקראת את הדברים האלה, כי אני רוצה להקריא ציוץ של אדם חכם, קוראים לו ינון מגל. למה אתה לא מזנק אל הטוויטר?"
ינון: "אני רואה שמצב הבורסה לא רע". 

חיים: "אתה חי בסרט שאתה יכול להזיז לשטראוס". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM