חברת ועדת חוץ וביטחון ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) התראיינה היום ברדיו צפון 104.5FM והתייחסה לפיגוע הקשה אתמול בחווארה.

לא על חיל האוויר לבדו: "הטכנולוגיה לא מותירה ברירה, צה"ל ישנה את פניו"

לדבריה, "הייתה פה במשך תקופה ארוכה הטעייה מכוונת על ידי כוחות הביטחון, שמדובר בכפר של דובוני אכפת לי שוחרי שלום ולא כפר של רוצחים נתעבים. כשיאיא אוסף כסף למען אותם מתיישבים, אני רק רוצה לקוות שהכסף לא הולך למרצחים שרצחו בדם קר - הוצאה להורג אכזרית".

עוד הוסיפה: "רק בשנה האחרונה 3,600 פיגועים מושתקים. לא מספרים לנו מה אנחנו עוברים ביום יום". 

חברת הכנסת המשיכה ואמרה: "לא יודעים להבחין בין האויבים שלנו. הכוחות אתמול הגיעו בשביל להגן על תושבי חווארה - איזה מציאות מעוותת. אלוף פיקוד המרכז ממרר לנו את החיים. החיים שלנו מופקרים על ידו ומשתיקים אותנו". 

עוד הוסיפה על יהודה פוקס, אלוף פיקוד המרכז: "הוא מנחיל מדיניות פרו-ערבית שפוגעת ביהודים ובמתיישבים. אני לא יודעת אם הילדים שלי יחזרו בשלום. זאת מדיניות מופקרת ואני לא אעבור על זה בשתיקה".

זירת האירוע בחווארה (צילום :TPS)

"כרגע מה שאני יכולה לעשות זה לזעוק את זה ולספר את הדברים לעם ישראל. השלב הראשון לטיפול בבעיה זה שתהיה מודעות. כשאנחנו מבינים מה מייצר את הדבר הזה, אנחנו נבוא בדרישה מול שר הביטחון, דין ג'נין כדין חווארה - צריכים ללכת, להיכנס פנימה ולקחת את כל הנשקים. מיגור והרתעה", סיכמה סון הר מלך.