ראש לשכת עורכי הדין עמית בכר תקף היום (ראשון) בחריפות את השר דודי אמסלם, לאחר אמירותיו כלפי בית המשפט העליון. ״האמירות הביריוניות והעברייניות של השר דוד אמסלם נגד מערכת המשפט ושומרי הסף, מובילות אותנו פעם אחר פעם לשפל חדש וחמור מקודמיו", תקף. 

אמסלם תוקף: "בכל צבא רגיל מטפלים במורדים - כמו שצריך לטפל במורדים"
״את חצופה״: דודי אמסלם דורש להדיח את ראש רשות החברות

עוד הוסיף: "לבית המשפט מלוא הסמכות לפסוק לפי הבנתו וההתנהגות העבריינית היחידה היא של השר שמסית את העם בשקרים נגד השופטים ומנסה להלך עליהם אימים לפני הדיונים בבג"ץ".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

"האדם המסוכן בישראל": דודי אמסלם נגד גלי בהרב מיארה (צילום :ערוץ הכנסת)

כמו כן, התייחס למחאה נגד הממשלה, שנערכת לאורך החודשים האחרונים: "כששומעים את אמסלם פעם אחר פעם מבינים מדוע רוב הציבור בישראל חש ובצדק, שאנו בעיצומה של מלחמת קיום על המשטר הדמוקרטי בישראל ואין לנו פריבילגיה להפסיד בה״.

כזכור, מוקדם יותר תקף השר אמסלם את שופטי העליון, במהלך ריאיון שקיים ברדיו גלי ישראל: "אני מכבד מאד את בית משפט העליון, אנחנו רוצים מוסד חזק. היום המוסד הזה חיסל את הכנסת. אני אומר לך באופן חד משמעי - בגץ נמצא בניגוד עניינים חמור, הוא יודע את זה וכל הציבור יודע את זה".

עוד הוסיף: "אם בג"ץ יפסול חוק יסוד - מדובר באנשים עבריינים. גם שופט, אם עובר על החוק, דינו להיות מועמד לדין. אין להם סמכות, לכל אזרח יש מקור אחד ממנו הוא שואב את הסמכות שלנו, החוק. בגץ החליט בשנים האחרונות שהוא מעל החוק. באו כאן אנשים יהירים, שמאז 77 אוחזים במוקדי הכוח״. הוא אף הוסיף: ״אני בז להם. הם יהיו עבריינים אם הם יעברו על החוק ויפסלו את החוק בלי שיש להם סמכות״.