אבינדב בגין, נכדו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין ז"ל, תקף היום (שני) את שר המשפטים יריב לוין, על רקע שאיפתו להמשיך לקדם את חקיקת סעיפי הרפורמה במערכת המשפט. בציוץ שפרסם בטוויטר טען: "עוד ועוד ימנים מצטרפים להפגנות, מעלים את שאגתם לרשתות למעשה הבגידה במורשת בגין". 

בעזרת אופירה וברקו: ראש המוסד בדימוס הטיל פצצה על קשרי נתניהו | מיקי לוין

"זה נגמר יריב לוין, ההפיכה הכהניסטית הנאו-פאשיסטית שלך נכשלה", כתב בפתח דבריו. "הימין התעורר, הסכר נפרץ. עוד ועוד אנשים מן השורה, ימנים, בפנים גלויות מצטרפים להפגנות, מעלים את שאגתם לרשתות, למעשה הבגידה במורשת בגין, לפיגיון התרעלה שננעץ בלב הגותו המפוארת - ההונאה הקונספירטיבית המשוקצת מתגלה. מן הליכוד, מן הציונות הדתית, ואף מש"ס ודגל התורה. לבנה אחר לבנה התועבה קורסת". 

לדבריו של אבינדב בגין, "הסקרים כולם, אפילו אלו מערוץ 14 מסמנים את היורה הרותחת, מנדט אחר מנדט מתנפץ, בבחירות המקומיות הקואליציה תוכה שוק על ירך והממשלה תאלץ להבין שימי התועבה ספורים. מה שנגרע רק לפני חודש - כמעט משליש מכוח הליכוד עתה כבר מתקרב למחציתו - הנאמנים מתעוררים ומתקוממים! הקואליציה תרד גם תחת 50 מנדטים. הם זולגים ממפלגות הקצה אל הליכוד ומשם אל המרכז, אנשים ישבו  בבית אך לא יצביעו עוד לעלמא דשקרא הזה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"לא בית המשפט העליון הוא שקשר קשר ל'הפיכה שלטונית', ל'פוטש', ל'חונטה' למעשה הבגידה. ולא הפרקליטות והיועצים המשפטיים. ולא השוטרים מן החוקרים ועד המפכ"לים. ולא האלופים וראש המטה הכללי של צבא ההגנה לישראל. ולא כל שאר פקידות שומרי הסף הנאמנים. חרפת הקונספירציות הסמי-אנטישמיות הללו סופן להתנפץ על קרקע המציאות", הוסיף נכדו של ראש הממשלה ויו"ר הליכוד לשעבר.

את דבריו חתם באומרו כי "יצטרפו הנאמנים לאריה נאור - מזכיר הממשלה של מנחם בגין, ליהודה קרצר נשיא הרטמן, לרב שלמה ברין - ר"מ בישיבת הר עציון, ליואב הורוביץ - ראש הסגל של נתניהו, ליורם כהן - ראש השב"כ, לאביחי מנדלבליט - היועץ המשפטי לממשלה, ליעקב נגל ויעקב עמידרור - ראשי המל"ל, ליגאל גואטה חבר הכנסת מש"ס ליוסי כהן - ראש המוסד, למיכאל שראל - ראש הפורום הכלכלי - 'קהלת', לפרופסור למשפטים יואב דותן - ממתנגדי האקטיביזם השיפוטי. לחיים ביבס, לגדעון סער, לזאב אלקין. לאבי - זאב בנימין בגין ולעוד רבים. מתקוממים הנאמנים! אדם אחד ישחרר את הדיבוק הזה, אדם אחד אחראי למופע האימים - לחלום הבלהות, למעשה ההונאה, לעלילת הדם הנוראה ביותר בתולדות עם ישראל. והוא ישא באחריות".