עם בואם של השר אבי דיכטר וח״כ ששי גואטה מטעם הליכוד למטה הבחירות של המפלגה בנהריה - התקיימה היום (שני) הפגנה של תושבים מהאזור המתנגדים לרפורמה במערכת המשפט. השר וחבר הכנסת הגיעו למטה הבחירות בעיר כדי לעודד את המועמדים לחברות במועצת העיר נהריה מטעם הליכוד בבחירות המוניציפליות הקרובות - פנינה גרידיש ויוסי רובין.

"מתקפת טרור שמכוונת ע"י איראן": נתניהו וגלנט הגיעו לזירת הפיגוע בהר חברון
בצל הפיגועים בחווארה: "מתחנן לכל ישראלי, אל תסעו לכפרים האלה"

״אבי דיכטר, פעם ראש שב״כ אמיץ והיום דחליל של הדיקטטורה. מטה הבחירות של הליכוד בנהריה מארח את הדחליל דיכטר ואת הח״כ הגלילי ששי גואטה. אנחנו לא מוזמנים - אבל נבוא בכל זאת. בואו עם זמבורות ואנרגיה לשבש להם את הביקור״, כך נכתב מוקדם יותר בעמוד הרשמי של ׳מחאת הדגלים השחורים׳. 

המפגינים מול השר דיכטר בנהריה (צילום :מאיר ברק)

 בסביבות השעה 17:00, כ-50 מתנגדי רפורמה הגיעו לכנס: ״המטרה שלנו הייתה להפריע לסדר הקיים של הכנס, בניסיון לעשות כמה שיותר רעש - עם תופים, צעקות וזמבורות. מנגד, הגיעו עשרות פעילי ליכוד והיו עימותים וגידופים בין הקבוצות״, מספר עופר דמו, שלקח חלק בהפגנה. ״פעיל ליכוד שנכח אף זרק אמירת גנאי על השואה ונמנעה קטטה ברגע האחרון״, מוסיף איתמר ברגר, מארגן ההפגנה. 

״עשינו לדיכטר קבלת פנים מכובדת, הצלחנו להפריע לו, והוא ברח מהכנס מעט לאחר הגעתנו. בכל מקום שיהיה - נגיע אליו״, מודיע ברגר. ״למרות חילוקי הדעות ועימותים קטנים שהתפתחו, בסיום ההפגנה שרנו יחד - פעילי הליכוד ומתנגדי הרפורמה את שירת התקווה זה לצד זה. רוב החבר׳ה שלנו ושל הליכוד הסתדרו יפה מאוד. חשוב לנו להגיד שאנחנו כלל לא נגד הליכודניקים - אלא אך ורק נגד דיכטר והממשלה שתומכת בדיקטטור״.