חבר הכנסת משה סעדה (הליכוד) תקף הבוקר (רביעי) את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לאחר שהתנגדה לסמכויות ועדת פגסוס אשר על הקמתה הכריז שר המשפטים לפני כחודש, ואמר כי "היא רוצה להגן על הפרקליטות, כל העניין של הפגסוס היה צריך להיחקר מזמן במסגרת חקירה פלילית".

בשיחה עם ינון מגל וחיים לוינסון ב-103FM, אמר: "תחילה מנע את זה מנדלבליט ואז היא מנעה את החקירה. נאלצנו מאחר ונמנעה חקירה לפתוח בוועדת בדיקה ברשות שופט כדי לחקור את העניינים הללו. אם הושגו ראיות שלא כדין הן פסולות. שופט הוא לא גוף חוקר. שופט לא יכול לחקור, הוא לא יכול לשאוב מידע. חקירות שהן מעבר תמיד ביהמ"ש עוצר ומעביר לגוף חוקר".

"כדי לדעת אם ראיה הושגה שלא כדין, צריך לבדוק במערכות הטכנולוגיות. ולכן תמיד ביהמ"ש עצר את התהליך תמיד והעביר אלינו. הפרקליטות והמשטרה הודו שהן ביצעו עבירות פליליות. זה לא קשור לשמאל ימין, הייתי מצפה מבהרב־מיארה להיות הראשונה שתחקור את זה", הוסיף.

עוד הדגיש סעדה: "לצערי, היא כשלה בכך שלא ביצעה חקירה פלילית מיד כשזה קרה. היא מנסה לחפות על המערכת כולה ופה הכשל. חוק האזנת הסתר קובע שראיות שהושגו שלא כדין הן פסולות. גם היועמ"שית חייבת לפעול על פי חוק".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm