הפשיעה בחברה הערבית: חברת הכנסת טלי גוטליב, תקפה היום (רביעי) בחריפות את היועמ"שית גלי בהרב מיארה, זאת בטענה כי היא נושאת באחריות כבדה בנוגע לחלק ממקרי הרצח הרבים במגזר הערבי. "דם הנרצחים על ידיה של הגב׳ מיארה, כך זה כשיש סמכות עם אפס אחריות", טענה. 

"כולנו מטרות": הח"כים הערבים חוששים שגורמי הפשיעה יגיעו גם אליהם
"בהתאם לכללי המשחק הדמוקרטי": אכזבה לרוטמן - ביה"מ דחה את דרישתו נגד מפגיני המחאה

גוטליב אף הציגה מספר אירועים נקודתיים, שמוכיחים לטענתה את הדבר: "המשטרה ביקשה ממיארה לפני לפני מספר חודשים צווי מעצר מנהליים לשישה יעדים סופר מסוכנים, מיארה סירבה". לסיום, הוסיפה עקיצה לכיוונה של היועמ"שית: "מאז חמישה מהם היו מעורבים במעשי רצח וניסיונות רצח. טוב, העיקר שהגב׳ מיארה מצאה זמן למה שחשוב באמת וזה להפריע לממשלה למשול". 

בתגובה, מסר ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד עמית בכר: "טלי גוטליב היתה צעקנית, גרוטקסית ושולית כעורכת דין וכעת היא צעקנית גרוטסקית ושולית כחברת כנסת. לא מומלץ להגיב לכל הגיג נבאר שלה, אך הקריאה שלה שדם הנרצחים על ידיה של היועמש"ית היא הסתה פרועה, עבריינית ומסוכנת, ומחייבת גינוי חריף וחקירה פלילית מיידית, בטרם מופרע נוסף ינסה לפגוע במיארה, הנשיאה חיות, או כל אחד אחר ממושאי ההסתה שמשתוללת בימים אלה בישראל״. ח"כ יפעת שאשא-ביטון: "הסתה פרועה והתרת דם מסוכנת. שפל חדש בשיח. דמה של היועצת המשפטית לממשלה על ידיך".

כאמור, ארבעה אנשים נרצחו אתמול באבו סנאן, ביניהם רג'אזי סעב,  מועמד מוביל לראשות המועצה. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה, נאלצו לקבוע את מותם לאחר שהוכנסו לזירה בסיוע כוחות משטרה לאחר שבמקום התפתחו מהומות אלימות קשות. במקביל, המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובסריקות אחר חשודים שנמלטו מהזירה.

שלשום, חוסל מנכ"ל עיריית טירה ד"ר עבד אלרמאן קשוע. באירוע חריג שאירע בריינה מספר דקות לאחר מכן, רוכב אופנוע הגיע אל רחוב מדרסה בעיר, וביצע ירי לעבר רכב, ממנו לא נפגע יעד החיסול. כאשר ניסה להימלט מהזירה, אוטו שעמד מאחורי הרכב הנפגע, בו שהו ככל הנראה בני משפחתו של הקורבן, התנגש בו. כתוצאה מכך, נפל הרוכב אל הכביש, ומותו נקבע במקום. כמו כן, על ידיו של מבצע ניסיון החיסול שמצא את מותו, נמצאו כפפות.