לאחר עימותי העבר ביניהם: עמר בר לב, שכיהן בממשלה הקודמת כשר לביטחון פנים, תקף את השר המכהן איתמר בן גביר, זאת על רקע העלייה האחרונה במקרי הרצח במגזר הערבי. "בן גביר, אכן צדקתי בעימות המתוקשר בינינו בחדרה, כשאתה הגעת כהרגלך לרקוד בציניות מבישה על דם הנרצחים, ואני כיניתי אותך אפס", כתב. 

"כולנו מטרות": הח"כים הערבים חוששים שגורמי הפשיעה יגיעו גם אליהם
אלפים בהלוויית מנכ"ל עיריית טירה: "אנחנו נמצאים במלחמה"

עוד הוסיף: "השארתי לך הכול מוכן. פרויקטים אדירים שיצאו לדרך, תקציבים שהושקעו ותוצאות חיוביות שהגיעו בהתמודדות עם הפשיעה ברחוב הערבי. היקף מקרי הרצח היה בירידה משמעותית (17%-). ראשי משפחות פשע נתפסו והוכנסו לכלא. ראשי רשויות, אישי ציבור ואזרחים חזרו ואמרו לי - "כל הכבוד, המשיכו כך".

בר לב בחר לעקוץ את השר לביטחון לאומי: "כשעזבתי, השארתי הוראות מפורטות שאפילו נער גבעות כמוך יוכל להבין. כל מה שהיית צריך לעשות זה פשוט לא להפריע, לשבת בשקט ולא לעשות נזק. אבל אפילו את זה אתה לא מסוגל לעשות".

עוד כתב: "אתה פשוט מכור למצלמות, לכאוס ואלימות. וכי אתה אדם נטול כל כישורים בסיסיים, ניסיון והבנה להתמודד עם אתגר שכזה. אדם מופקר ומסוכן מאין כמותו, שמחריד לחשוב שביטחון הפנים של מדינת ישראל הופקד בידיך". 

בתגובה, השיב בן גביר: "תפסיק לחשוב שכולם מטומטמים ושבעקבות עודף היחס אליך באולפנים מישהו מתייחס לקשקושים האלה. לא רק שברחת מהמשרד בלי שום חפיפה, כשנכנסתי למשרד קיבלתי תחנות משטרה מוזנחות עם אלפי שוטרים מתפטרים, ואגף חקירות ומודיעין לא מתפקד. השארת אחריך בוקה ומבולקה. תמשיך לנסות להנדס תודעה, אני אמשיך לעבוד".