מתן וסרמן, הכתב הפרלמנטרי של "מעריב", שוחח היום (רביעי) עם גדי נס בתכניתו ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס לישיבת החירום שקיימה הממשלה, לאור גל מקרי הרצח שרק הולך וגובר במגזר הערבי. "באופוזיציה מדברים על הפקרות ואובדן שליטה מוחלט ועוד כמה מילים קשות. יש פה בעיה קשה, נתניהו ער לזה, כן הדיון יהיה על איך להילחם בתופעה, אבל מבחינה אופרטיבית לא יצא יותר מדי מהפגישה הזאת ככל הנראה", ציין. 

חיסול נוסף במגזר הערבי: מנכ"ל עיריית טירה נורה למוות
טבח באבו סנאן: ארבעה נרצחו, בהם מועמד לראשות המועצה

הוא התייחס לרצונם של חלק משרי הממשלה, לערב את השב"כ בחקירות הטבח: "הלחץ שהשרים מפעילים ושאנחנו מכירים לא מהיום, זה הניסיון להכניס את השב"כ אל תוך הנושא הזה של הפשיעה המאורגנת במגזר הערבי. אנחנו למעשה בגל פשיעה שעולה ויורד, אבל לא פוסק. היום הפשיעה משתוללת ברמות בלתי נתפסות". 

עם זאת, הוא הביע פסימיות בעניין: "אני לא רואה עדיין בשלב הזה שיכניס את השב"כ אל תוך האירוע הזה. הוא לא יתערב, יש בזה בעייתיות. לכן, אין כרגע פתרון קסם או פתרון מידי שיכול לסייע". 

לסיום, אמר: "נתניהו כן יודע לדפוק על שולחן ולהביא פתרונות משמעותיים ויצירתיים יותר, אבל יש פה מדיניות של שנים על גבי השנים ואין הרבה תקווה, לא יודעים איך לצאת מהמעגל הזה. אין קצה חוט. זאת מציאות עצובה".