חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וטל שלו בתכניתם ב-103FM, ונשאל בנוגע לגל הטרור הקשה שפוקד לאחרונה את ישראל. "הנתונים מדברים בעד עצמם, בעיקר מעידים על כך שמדינת ישראל חייבת לשנות כיוון, להיות יותר יצירתית", טען. 

לוקח אחריות? בן גביר מגיב לאירועי האלימות במגזר ומודה: "אנחנו במצב חירום"
אדלשטיין השתכנע לתמוך ברפורמה? הפגישה המפתיעה עם לוין

הוא המשיך להסביר את גישתו בנושא: "בלוחמה בטרור צריך לעשות שלושה צעדים שהם יחסית פשוטים והם יפחיתו את הטרור משמעותית - גירוש משפחתו של המחבל כבר באותו הערב, לא להמתין אפילו 24 שעות, הריסת הבית על ידי פיצוץ ולהרוג את המחבל במידה והוא הצליח לשרוד. בסוף צריך לפעמים ללכת לדברים הפשוטים והבסיסיים ביותר, צריך לדבר בערבית, בשפה שמבינים במזרח התיכון. אנחנו בשכונה לא פשוטה, בג'ונגל". 

אולי פשוט צריך לשים את האצבע ולהגיד שאיתמר בן גביר לא מתאים להיות בתפקיד הזה?
"אני מבין שהתקשורת פחות מחבבת את השר בן גביר. השר בן גביר לא אחראי על יו"ש. אתמול למשל הצלחנו בפעם הראשונה להפעיל את חוק הפרוטקשן, הבאנו את הבן אדם הראשון אי פעם בהיסטוריה של מדינת ישראל שיואשם בעבירת פרוטקשן, הוא יקבל מעצר עד תום ההליכים".

המשטרה על הרצח באבו סנאן (צילום: דוברות המשטרה)

כמו כן, התייחס גם לדרישת השר לביטחון לאומי איתמר גביר, להתערבות של השב"כ בפשיעה במגזר הערבי: אנחנו מבקשים התערבות שב"כ. השב"כ מעורב על פי חוק במה שהוא יכול להיות מעורב, לרוב פגיעה בסמלי שלטון, ואני יודע לומר לך שבסוף מבקשים פה ממשטרת ישראל, שעושה עבודה מצויינת, וזה סוג של אמסטף אבל אמסטף עם רסן בפה. מה ההבדל בין אמסטף עם רסן בפה לצ'יוואווה? הגודל".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm