רני רהב, בעלים ומנכ"ל 'רהב תקשורת', היום (חמישי) ב-103FM למכתב התביעה שקיבל מהשרה למעמד האישה מאי גולן ותקף אותה בחריפות.

"פה ג'ורה, מפלצת שרודה באזרחיה": העימות המפתיע בין רני רהב לשרה
תגובה לטור של השרה מאי גולן: את לא מייצגת את כל הנשים

כזכור, לאחר שלא חסך במילים והתבטאויות נגד השרה מאי גולן, איש התקשורת קיבל מכתב מטעם השרה בו היא מאיימת לתבוע אותו בגין לשון הרע. במסגרת המכתב דרשה פיצוי בסך 80 אלף שקלים והסרת הפרסומים, אך במידה ופרסומיו לא יוסרו, תתבע אותו בסכום של מעל למיליון שקלים. רהב שוחח עם סיוון כהן על כך, והבהיר מדוע הוא אינו מתכוון להתנצל ולהסיר את הפרסומים.

 

"מעולם לא חשבתי שאני אצא כנגד נבחרי ציבור", הודה רהב בפתח השיחה. "מי שמכיר יותר יודע שרק בשנה האחרונה, בפעם הראשונה, אני יוצא נגד ארבעה או חמש השרים מכהנים וכעשרים ושניים חברי כנסת, כולל השרים, שחטפו את מדינת ישראל. מי שמבין בסלוגן או בסלנג הישראלי, פה ג'ורה, יבין שמדובר בשרה המפורסמת בפה הג'ורה שלה. איך שהיא דיברה במליאה נגד חברת כנסת, והיא שרה, ואחרי זה צרחה כמו אחרונת הצורחות כנגד אותה חברי כנסת ופתחה פה, שזה בושה וחרפה לכנסת ישראל ולממשלה".

עוד הדגיש כי הוא משוכנע שגם ראש הממשלה אינו מרוצה מהתנהגותה של השרה גולן. "נתניהו, שאני אזמין אותו להיות העד הראשון לומר מה דעתו על השרה הזו, ואני מכיר את נתניהו יותר טוב מהרבה אנשים, אני אומר לך, הוא כל לילה מתבייש שיש לו שרה כזו בממשלה. אני בא מבית שאמא שלי הייתה מהראשונות להיות לטובת הנשים במדינה. כשאני רואה את השרה הזו, שמהיום שנבחרה לא הייתה במעון לנשים מוכות אפילו לא פעם אחת. פעם אחת לא ראיתי אותה מבקרת במשפחה שנרצחו לה הילדים או הנשים. פעם אחת לא שמעתי אותה יוצאת בגינוי הרציחות האלה. זו שרה למעמד האישה?"

באשר למכתב טרום תביעה אותו קיבל מטעם עורך דינה של השרה, אמר: "שלח לי מכתב שאני לא מאמין שעורך דין חתום על זה. עורך דין במדינת ישראל צריך לדעת שזכותו של כל אזרח להתלונן אצל הפסיכיאטר המחוזי אם הוא טוען שמשהו לא בסדר במישהו, זה זכותו של כל אזרח. וכשאני רואה שרה בממשלה מתנהלת בצורה כל כך ברוטלית זכותי לומר שאני אפנה שיבחן אם היא כשירה או לא כשירה. הוא מנסה להלך עליי אימה? לא עליי. הלוואי שהיא תתבע אותי, יהיה משפט שכל המדינה תעקוב יום יום. אני אקרא לאמא שלה להעיד, ואמא שלה תצטרך להסביר לציבור איך הבת שלה התערטלה בבגדי ים נועזים ואחרי זה אמרה שהיא חוזרת בתשובה, ולימים היא אמרה שהיא הלכה לטפל באמא שלה".

"לי נמאס ששרים בממשלה מתנהגים כאספסוף בסוריה", תקף, "עם כל הכבוד לעו"ד ניזרי, זה שאני מייצג את עצמי כרגע זה לא אומר שאני לא אייצג את עצמי מחר או ארבעה עורכי דין, אבל אתה מדבר ברדיו לעם ישראל ומנסה לעשות מהשרה שלך שרה חסודה, מהממת, מדהימה, מדברת בעברית צחה - אז לא. השרה שלך היא זו שחצתה את הגבולות, היא זו שצרחה 'קוקוריקו', היא זו שלא עשתה צבא, זו שהלכה ואמרה שהיא חוזרת בתשובה והלכה עם בגדי ים. אני מחכה לתביעה הזו, אתה תצטער על הרגע שהמלצת לה לתבוע, המדינה תבין פעם אחת ולתמיד שהיא חצתה אוקיינוס אדום. אתה תראה שבין המשפט יסלק אותה מכל המדרגות, בושה וחרפה".

"אני מחכה לתביעה הזו, אתה תצטער על הרגע שהמלצת לה לתבוע, המדינה תבין פעם אחת ולתמיד שהיא חצתה אוקיינוס אדום. אתה תראה שבין המשפט יסלק אותה מכל המדרגות, בושה וחרפה. 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM