זה קרה: לאחר זמן ממושך שבו שנעדר מהשידור, בן כספית חזר הבוקר (שני) לתכנית עם ינון מגל ב-103FM. בתחילת השידור, מגל קיבל את כספית בשירה. הוא מצידו השיב: "בחיים לא התלהבו לקראתי ככה. ההתלהבות ממש אמיתית. החופש הגדול נגמר. אני ממליץ לך גם לקחת חופשה. כמה זמן לא הייתי פה. חודש? חודשיים? זה היה ניקוז רעלים".

"חרפה לאומית, סיכון חיי אדם": לפיד במתקפה חסרת תקדים על שר החוץ כהן
הצהרה מפתיעה מתוך האופוזיציה: "כשנתניהו יציע ממשלת אחדות, יהיה דיון"

כספית אף חשף פרט חדש בנוגע למצבו הרפואי: "עברתי הרפתקה בריאותית, בדיוק מול ביבי עם אותו רופא. זו חרפה שאין לי קוצב ואני סימסתי לעמית שגב, 'למה נתניהו קיבל קוצב ואני לא?' צריך לשאול מי שילם על הקוצב של נתניהו שלא נמצא בסל הבריאות". 

מגל השיב: "עקבתי אחריך כשלא היית פה, ואני חושב שהמצב שלך החמיר. מה עם איזו מטפלת? מטפל? פסיכולוג? פסיכיאטר? משהו? כל בן אדם צריך לפרגן לעצמו בטיפול טוב, הייתי פעם בטיפול זוגי, אבל לא התחברתי. אני חושב שזה בזבוז זמן".

"גם אני עקבתי אחריך, ואני חרד לך. אני אומר למקורביי, ואני חושב שהסיפור שלך לא יגמר טוב. אתה שילוב של דודו טופז, אורי זוהר, ונגיעה של אייל גולן", אמר כספית.  

לאחר קבלת הפנים לכספית, השניים חזרו להתווכח על ענייני היום. "אתה וחבריך מודעים למצב של המדינה? או שאתם חושבים שהכול טוב? אם אני לוקח אותך לפוליגרף מה יצא?", שאל כספית. 

מגל השיב: "ברור שאנחנו נמצאים במשבר, אבל אני מטבעי אופטימי. מאיר אריאל כתב את השיר 'אדם צועק את שחסר לו'. מה היה אומר על אדם שצועק 'בושה'? שאין לכם בושה", סיכם מגל".