ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שיתף בחשבון הטוויטר שלו סרטון של יצחק אדיג'ס שהשווה בין היתר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לאדולף היטלר

אהוד ברק: "דגל שחור מתנוסס מעל פעולות נתניהו - יש לדון בנבצרותו"
"קריאה לאי ציות לחוק": מפלגת הליכוד הגישה תלונה במשטרה נגד אהוד ברק

במהלך הסרטון בו מצלם עצמו הפרופסור מבטא את תפיסותיו על המצב, הוא משווה את נתניהו להיטלר: "הוא אמר לשרוף את גרמניה, הוא היה מוכן להרוס את כל המדינה כי הוא לא יכל לשלוט בה יותר", טען. במסגרת האמירה הוא גם משווה את נתניהו לסלובודן מילושביץ', נשיא סרביה שהועמד לדין על פשעי מלחמה בהאג. 

בתגובה נמסר מהליכוד: "אהוד 'חם צוואר' ברק שותפו של הפדופיל אפשטיין, ירד סופית מהפסים. לאחר שאמר שהוא מוביל את ההפגנות נגד הממשלה עד שיהיו 'גופות צפות בירקון' ויקראו לו חזרה להגה השלטון, ברק ממשיך להסית לרצח ראש ממשלה מכהן בישראל ומשווה אותו להיטלר. אחרי עשרות תלונות נגד מסיתים כמוהו, איפה גופי אכיפת החוק שיזמנו אותו ואותם לחקירה?" 

חה"כ גוטליב תקפה גם היא את ברק וכתבה: "אהוד ברק איזה באסה לך. כמה תכננת, פילגת, שיקרת, המרדת, השקעת משאבים, ירדת לפרטים, ואז, שוב הפה המלוכלך שלך מסגיר אותך, שוב הפה הזה שלך מפיל אותך. השנאה שלך את נתניהו מזכירה לי תחרות אינפנטילית למי יש יותר גדול. מה שבטוח לך יש יותר ובגדול - הפסדים!! אתה פתטי ואיני משווה אותך לאיש".