שבוע בלבד נותר עד לדיון הדרמטי בבג"ץ בעתירות נגד חקיקת ביטול עילת הסבירות ולאחר ששר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון טען כי מתקיימים מגעים לפשרה בין הקואליציה לאופוזיציה, כעת מגיעה ההכחשה מטעם נציגי האופוזיציה.

יעלון טוען: "מתקיימים מגעים בין נתניהו והאופוזיציה לפשרה"
היועמ"שית בפנייה לבג"ץ: לכפות על לוין לכנס את הוועדה לבחירת שופטים

כך, גורמים בכירים באופוזיציה מסרו כי אין שום הידברות עד הדיון בבג"ץ ושום מתווה שמסתמן, כמו כן לא מתקיימות פגישות לצורך השגת פשרה בין הצדדים. במקביל, חבר הכנסת אביגדור ליברמן הצהיר: "״לא ידוע לנו שום דבר, אנחנו מתנגדים בתוקף לכל מתן לגיטימציה לקואליציה שגורמת נזק עצום למדינת ישראל - יום יום, שעה שעה, דקה דקה".

כזכור, יעלון כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "שמועות עקשניות מדברות על 'פשרה' בין הנאשם נתניהו לראשי האופוזיציה, בתיווך הרצוג. אם זה נכון - זו החמצת הזדמנות היסטורית, להכרעה בין מדינה יהודית ודמוקרטית ברוח מגילת העצמאות, לבין דיקטטורה משיחית ומושחתת".

יעלון הוסיף: "אם לא תהיה גניזה של כל החקיקה הדיקטטורית, ה״פשרה״ תמנע הכרעה בבג״ץ, הנאשם יוכל לעסוק עם הנשיא ביידן בהסכם עם סעודיה (שם שליחו דרמר, כבר מכר אינטרסים ביטחוניים חיוניים שלנו) והוא יוכל למשוך זמן בשלטון, ולהמשיך בהפיכה המשטרית, בקצב איטי יותר (״סלאמי פולני״). מי שייתן ידו ל״פשרה״ כזו, יהיה אחראי להחמצה ההיסטורית. ראשי האופוזיציה, אל תתנו יד לאיוולת הזו", חתם.