תקרית חריגה אירעה אתמול (שני) לאחר שמאבטח של שר הביטחון יואב גלנט טען כי במהלך בדיקה ביטחונית של רכב השרה מירי רגב, הנהג שלה דרס אותו ופצע אותו קל בכניסה למתחם.

"אין עם מי לדבר": מיכאלי וליברמן דוחים את מתווה הפשרה שפורסם
טלי גוטליב תוקפת: "הסתיימו הימים שנתניהו מכתיב בצורה טוטלית"

כמו כן, מתיעוד המקרה עולה כי הרכב הגיע לשער של מתחם פתוח, ועוצר על יד המאבטח בכניסה שמדבר עם אדם נוסף. לאחר מספר רגעים, אותו אדם מתרחק מהמאבטח ומפנה מקום לרכב לעבור. המאבטח זז מעט גם הוא והרכב מגיע בצמוד אליו וטרם ברור האם הרכב אכן נגע בו קלות. לאחר מכן, המאבטח מתרחק והרכב ממשיך בנסיעתו לתוך המתחם.

עם זאת, בתיעוד שונה שהופץ נראית רגב מורה לנהג לנסוע בזמן שאנשים עומדים מול הרכב וחוסמים את הדרך.

מלשכת השרה רגב נמסר כי "מאבטח של 730 התפרץ ונהג באלימות כלפי נהג השרה. החליט על דעת עצמו שהשרה לא נכנסת, רק אחרי התערבות ותעודות הוא זז הצידה בכעס. השרה פנתה לראש השב״כ וביקשה לתחקר את האירוע האלים של המאבטח כלפי הנהג. בניגוד לאמור, המאבטח לא נפגע".

עדיין לא נרשמתם? לחצו עכשיו וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מטעם השב"כ נמסר ל'וואלה!': "בעת הגעת שרת התחבורה לאירוע בהשתתפות אישים מאובטחים, נהג השרה סירב להישמע להנחיות גורמי האבטחה שפעלו במקום, והמשיך בנסיעתו תוך שפגע ברגלו של אחד המאבטחים. אירוע זה, כמו כל אירוע, יתוחקר על ידי גורמי האבטחה. שב"כ דוחה את הטענות לפעולה אלימה של המאבטח, מצר על האירוע, וימשיך לפעול במקצועיות ובממלכתיות לשם מימוש ייעודו ותפקידיו".