יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי התראיינה היום (רביעי) ברדיו צפון 104.5FM אצל גדי נס והתייחסה למתווה הפשרה שהציע הנשיא יצחק הרצוג בנושא הרפורמה במערכת המשפט: "הם כבר רימו פעם אחת - אני חשבתי שאסור ללכת איתם להידברות מההתחלה, הם הלכו לדיונים ואז נתניהו רימה אותם", תקפה. 

לוין: "גנץ אירח את אבו מאזן בביתו, אבל איתי לא מוכן להיפגש"
ח"כ מהליכוד במתקפה על גנץ: "מאכזב, הולך בעקבותיו של לפיד"
פרשן הניו יורק טיימס: "ממשלת נתניהו לא נורמלית, לא לנורמליזיציה עם סעודיה"

באשר לכך שיו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מסרב להיפגש עם שר המשפטים יריב לוין, אמרה: "כל הדבר הזה שהופך כאילו לעניין פרסונלי זה סתם עוד ספין על ספין, אני ויריב לוין בעבר שיתפנו פעולה רבות, כשהוא היה בקואליציה, גם חבר כנסת, גם חבר קואליציה, גם חבר ועדת חוץ וביטחון שיתפואני הייתי באופוזיציה, שיתפנו פעולה, יש לנו חוק שהעברנו ביחד. להפוך את זה לנושא פרסונלי, זה נמוך". 

עוד המשיכה והוסיפה: "מדובר פה בקואליציה שמנסה לחסל את מדינת ישראל, ואני נלחמת על זה בכל הכוח. משום שהם מחסלים את הדמוקרטיה שלה בשביל שלושה אינטרסים, האחד המובן מאליו - נתניהו מנסה להימלט ממשפט, השני החרדים על האי השיוון שהורס את הצבא, והדבר השלישי המתנחלים שמקריבים את הצפון ואת הדרום על מזבח השטחים. אתם בצפון שמיובשים שנים על גבי שנים תחת שלטון הימין והמצב בצפון הולך ונהיה רע יותר, אנשים עוזבים והם לא יכולים לחיות במקום שגדלו בו. הם מעבירים את כל המשאבים ועכשיו את כל החקיקה לטובת יהודה ושומרון".

לדבריה, "הם לא באמת רוצים לדבר, זה לא נכון. הם נאצלים לדבר בגלל המחאה, בגלל שאין להם לגיטימציה מאף אחד כל הסקטורים, הביטחון הכלכלה הרפואה, אנשים שעבדו עם נתניהו כל השנים. מנהיגים מכל העולם כמובן ארה"ב שהיא אחד המרכיבים הכי משמעותיים בביטחון ישראל. אין להם לגיטימציה ולכן הם מנסים לקבל אותה מהאופוזיציה. עכשיו הם כבר רימו פעם אחת, אני חשבתי שאסור ללכת איתם להידברות מההתחלה, חברי מהאופוזיציה הלכו איתם להידברות אבל נתניהו רימה אותם בנושא הוועדה למינוי שופטים". 

לסיום, מיכאלי לא חסכה בביקורת: "אנחנו השתגענו לגמרי, האנשים הכי הגונים במדינת ישראל, כולנו על מזבח הטרללת המשיחית שפשוט מורידה אותנו לתהום, זה מה שצריך לעצור וזה הסיפור לא האם אני מוכנה או לא מוכנה להיפגש עם יריב לוין, אני מוכנה להיפגש איתו בכל יום, השאלה היא על מה יש לדבר, על הדמוקרטיה של מדינת ישראל. כל זמן שהם ממשיכים עם ההפיכה הזאת שמאיימת על קיומה של מדינת ישראל אין על מה לדבר, לא הדמוקרטיה ולא קיומה של המדינה פתוחים אצלי למשא ומתן".