ינון מגל וחיים לוינסון פתחו את תוכניתם ב-103FM הבוקר (ראשון) עם דיון בנושא ההפגנות נגד הרפורמה, והתבטאותה השנויה במחלוקת של מובילת המחאה שקמה ברסלר, שאמרה כי "אסור לדבר עם נאצים – יהודים או לא יהודים".

שקמה ברסלר: "אסור לדבר עם נאצים, בין אם הם יהודים או לא"
ארגוני המחאה מאיימים: "חוששים מליל גלנט? עוד לא ראיתם כלום"

"זאת טיפשות", תקף מגל. "היא מתנצלת, אבל היא מדמה את נתניהו ואת הימין לנאצים יותר מפעמיים ושלוש, זה לא שזה בא לה במקרה. אנחנו רואים בהפגנות שלכם כל הזמן 1933. זה פשוט טמטום. זה תת רמה. ברסלר עושה זאת פעם אחר פעם, ואף אחד לא גינה אותה".

לוינסון הגיב לו: "אני חושב שהדברים ששקמה אמרה הם בושה, היא שגתה מאוד ברטוריקה הרסנית, זו מחלה של אנשים שנמצאים עמוק בתוך מחאות. שקמה צריכה לעשות חשבון נפש עם עצמה ולקחת שבוע שבועיים חופש כדי להתאפס. מי מעז לגנות את יאיר נתניהו אצלכם, גלית דיסטל?".

בהמשך התייחס לוינסון לשריפה בערד שגבתה את חייו של אדם אחד: "אולי שממשלת ישראל תוציא משלחת הומניטרית לערד? איפה ראש הממשלה וראש המל"ל, שבמדינת ישראל נשרף אדם למוות ולא הצליחו להושיט לו יד?", אמר. "בן גביר הוא השר האחראי על מערך הכבאות, רואים את הסרטון של האדם המסכן הזה, צורח לעזרה עד שהוא קורס. זה לא עניין של ניגוח אישי. הוא ליצן חסר יכולות".

בתגובה, שאל ינון: "מה הקטע שאתה בטנטרום על בן גביר? אתה סתם פופוליסט, לקחת מקרה מצער שהוא לא בסדר וצריך לתקן אותו. בגלל שלא הצילו את האיש בערד לא נציל אנשים במרוקו? מה קרה שנהיית האדם שהוא הכי בטנטרום על בן גביר? אמרתי שזה מקרה מצער, מה יש לי להגיד? איזה שטויות".