ראש הממשלה בנימין נתניהו הצליח היום (ראשון) לעורר את זעמם של החרדים לאחר שבמסגרת דיון בישיבת הממשלה בנושא הצעת השר לירושלים ומורשת מאיר פרוש על היערכות לנסיעת ישראלים לאומן שבאוקראינה לקראת ראש השנה הקרוב, אמר נתניהו כי "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו".

ח"כ ישראל אייכלר הגיב: "מובילי מלחמת הדיקטטורה של הבג"ץ, הפכו למלשינים נגד ישראל בכל העולם ומאשימים אותה באפרטהייד ובפשעי מלחמה, כאויבים הגרועים ביותר באסלאם. הסו לכם כאשר אתם מאשימים את אלוקי ישראל, במחדליכם ופשעיכם. בתקופה שהטרור משתולל והרחובות בוערים צריכים להתפלל לשומר ישראל. אם לא זכות שומרי התורה, מזמן הייתה מדינת ישראל מחוקה ממפת המזרח התיכון. שומר ישראל ישמור שארית ישראל, האומרים שמע ישראל".

עורך העיתון החרדי "משפחה", אריה ארליך תקף: "בלי קשר לנסיעה לאומן, כש'ראש המחנה האמוני' פוער את פיו בדברי כפירה חמורים והכל בהודעה רשמית מטעם לשכת רה"מ - כל תאוריית ישראל המתוקה קורסת כמגדל קלפים. במקום בו יש חילול השם ודיבור גס וחצוף כלפי שמיא - אין חולקים כבוד לביבי. חצוף ומחוצף, גס רוח. תתבייש, ביבי. אינך ראוי לאמוננו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

ניר ברקת בביקור רשמי באוקראינה במפגש עם המושל של אומן והרב הראשי לאוקראינה. ללא קרדיט

עמיתו לעיתון, יוסי אליטוב, הוסיף וכתב כי "בנימין נתניהו, לא בושה להתנצל. אגב, יהודי שמניח תפילין מעת לעת, לא נכשל בביטויי כפירה חמורים שכאלו. ועדיין אפשר לחזור בתשובה".