שמריהו בלוי, חסיד ברסלב, שוחח הבוקר (שני) בראיון לאודי סגל וענת דוידוב ב-103FM והצטרף לגינוי התבטאותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו באשר לנוסעים לאומן, באומרו "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו".

סערה בתקשורת החרדית: ההודעה של נתניהו שהוציאה אותם משלוותם
ח"כ אייכלר נגד נתניהו: "הקב"ה הגן מהתבוללות המשטר הציוני"; קיש: "תתבייש"
מתקפה בקואליציה על חה"כ אייכלר: "חזור בך מדברי הבלע שלך"

"כל שנה לנסיעה לאומן יש את האתגרים שלה", טען בלוי, "השנה גם המדינה לקחה על עצמה חסות לחלק מהפרויקט. כמובן שאנחנו מבינים שיש סכנה, לכן אנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות. אם יהיה מצב של אזעקות הכול כבר מוכן שם. לא סתם חסידי ברסלב נוסעים לאומן. רובם מאמינים בציווי לבוא לאומן. לא ראיתי שפחות תיירים מגיעים לישראל. יכול להיות שהרבה לא יסכימו איתנו שזה הדבר הנכון לעשות, אבל חסידי ברסלב מאמינים בציווי". 

בהמשך, תקף: "אנחנו נוסעים לאזור בטוח, כמובן שיש שם אזהרת מסע, אנחנו נוסעים למקום שהוא פחות באזור לחימה. הדברים של רבי נחמן עומדים מול עינינו, אז ראש הממשלה אמר, מה אני יכול לעשות? דברי בלע. הוא אמר שהשם לא שמר עלינו? הוא נמצא איתנו בכל זמן. ראש הממשלה הוא פקיד במדינת ישראל, הוא יכול להגיד אם ריבונו של עולם שמר או לא? יש סיכוי שהדברים שאמר הם ממניעים פוליטיים. יכול להיות שזה הגיע ממניע פוליטי. נתניהו לא אוכל במסעדות כשרות, הוא מחזיק את הגוש הימני כי זה מחזיק לו את הכיסא".