מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט הפגינו הבוקר (שני) מחוץ לביתו של שר המשפטים יריב לוין, והמשטרה נאלצה להבריח אותו מביתו בדרך צדדית. בשל האיומים תחתם הוא נמצא, השר לוין מתנייד ברכב משוריין - רכב כבד הרבה יותר מרכב סטנדרטי רגיל. גורמים בסביבת השר מסרו למעריב: "מה שהתרחש היום מוכיח למה היה צריך להחליף את הרכב של לוין לרכב משוריין. אם השר היה נוסע ברכב רגיל ששוקל טון וחצי, המפגינים פשוט היו הופכים את הרכב שלו".

בתוך כך, גם חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) התייחס לנושא בשיחה עם גדי נס בתוכניתו ברדיו צפון 104.5FM, ופרש את משנתו בנושא. כהן טען התריע "זה ייגמר ברצח של נבחר ציבור".

גנץ במסר לנתניהו: "אם יהיה פתרון שישמור על הדמוקרטיה - אני אהיה שם"
"להגביר את הוודאות": הצעד שמקדם לוין נגד מורשת אהרן ברק

בפתח הראיון אמר, "זה נקרא חבורה של אנרכיסטים שורפי אסמים ומרעילי בארות. אני שולח אזהרה מאוד ברורה, בסוף מה שעלול לקרות כאשר הם רומסים את החרויות של אזרחים אחרים, חופש התנועה, וחופש הביטוי מה שעלול לקרות בסוף זה שהאזרחים יקומו נגד אותם אנרכיסטים. משטרת ישראל חייבת להתנהל בצורה אגרסיבית. אם זו הייתה הפגנה של אתיופים, היו שם רימוני הלם ואמצעים לפיזור הפגנות, למה זה לא קורה? עדיין במדינת ישראל יש כאלה שהדם שלהם סמוק מרעהו".

המשיך ותקף: "יש פה ניסיון לפגוע בשר, למה מחכים במשטרה? שירצחו פה נבחר ציבור? איפה הסדר הציבורי? כל אחד עושה ככל העולה על רוחו ואף אחד לא משלם מחירים. באיזו מדינה מערבית שר מאוד חשוב נחסם מביתו אני לא מבין את הטרללת. מה שעלול לקרות שהאזרחים שנפגעים והחרות שלהם נפגעת חס וחלילה יתנגשו באותם אנרכיסטים".

על עבודת המשטרה: "המשטרה לא מבצעת את עבודתה - זה ייגמר ברצח של נבחר ציבור. התמונות שאני רואה מדברות בעד עצמן, יש פה תמונות של שר שממלטים אותו, בסוף יבוא משוגע עם נשק וזה יגמר רע מאוד. השר בן גביר מנסה להתוות מדיניות שיוויונית. במידה והחוק לא שווה בפני כולם אין לו שום ערך. הוא לא שווה כלום, אפשר לזרוק אותו לפח. הבסיס של חוק הוא שיוויון אי אפשר שמגזר אחד יעשה ככל על רוחו פעם אחר פעם".

על תפקודו של בן גביר בתור השר לביטחון לאומי אמר: "יש תחושה שלצד אחד במדינת ישראל מותר לעשות מה שהם רוצים, להתנהג איך שהם רוצים. עצרו את מי שהדביק את השלטים, הם שכחו שמי שאמרה למנדלבליט 'בושה' נכנסה לניידת מול ילדיה כשהיא שומרת שבת".

שר המשפטים יריב לוין מוברח מביתו. באדיבות מחאת המילואימניקים אחים לנשק (צילום :מחאת המילואימניקים אחים לנשק)

על הדיון בחוק עילת הסבירות: "מחר מה שהולך לקרות בבג"ץ, זה משחק מכור, תצוגת ראווה. ביום שבג"ץ ייקח ויבטל חוקי יסוד הוא בעצם אומר שאין משמעות לבחירות דמוקרטיות, אין משמעות ל-120 נבחרי ציבור אין להם שום משמעות במדינה דמוקרטית, מחר כשבג"ץ יגע בנושא של חוק יסוד - יחבל בדמוקרטיה".

על נושא האסירים הביטחוניים: "בכל כלא נורמלי בעולם המערבי, האסירים באים וסובלים - אסיר לא אמור להנות, הוא לא אמור לאכול כבש ולראות ספורט, ולהזמין סוהרות על פי בחירה. בסוף אנחנו מבינים שמי שקובע את הטון בגל הטרור זה האסירים - אם צריך לפגוע בהם".