לאחר שח"כ אייכלר עורר סערה כשתקף את הודעת האזהרה של נתניהו לנוסעים לאומן והאשים את הציונים בהתנכרות ליהודים, התראיין היום (שני) ח"כ יאיר גולן אצל אסתי פרז והגיב על הדברים.

גורמים בסביבת לוין: "אם הרכב לא היה משוריין - המפגינים היו הופכים אותו"
"לא משנה מה הסיבות של נתניהו": בני גנץ תומך במתווה הנשיא
 
"אי אפשר לקיים אוכלוסיית ענק שגדלה במהירות, אוכלוסייה טפילה במדינת ישראל", אמר. "החרדים הביאו אותנו לנקודת ההכרעה - האם במדינה הזאת יש שוויון זכויות ושוויון חובות?".

כזכור, בתחילת השבוע הצליח ראש הממשלה בנימין נתניהו הצליח לעורר את זעמם של רבים לאחר שבמהלך דיון בישיבת הממשלה בנושא הצעת השר פרוש על היערכות לנסיעת ישראלים לאומן שבאוקראינה לקראת ראש השנה הקרוב, אמר כי "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו".

חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר התייחס לדברי נתניהו, ואמר: "זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני. הציונים והפרטיזנים לא מנעו שואה באירופה. הגרמנים נבלמו בדרך לכיבוש ארץ ישראל בניסי ניסים ולא בגלל הציונים. הציונים התנכרו ליהודי הגולה. חלק מאנשי היודענראט שיתפו פעולה עם הנאצים, חלקם סחרו ומכרו את יהודי הגולה. ההנהגה הציונית בארץ סירבה והכשילה 'תכניות ההצלה'", והוסיף כי "כידוע מספר 'מן המיצר' של הרב וייסמנדל וספרי היסטריונים רבים כמו שבתי בית צבי, ש. תמיר ו'כחש' של בן הכט ועוד. חלק מהציונים אף קראו ליהודי הגטאות: 'אבק אדם - שילכו לגורלם'". 

דבריו של הרב אייכלר עוררו סערה וקיבלו גינויים מחכ"ים ושרים מהמששלה, ביניהם השר יואב קיש, השר אופיר אקוניס ,ח"כ מיכל וולדיגר ואחרים.