היחצ"ן רני רהב תקף היום (רביעי) בחריפות בפוסט בחשבון הטוויטר שלו את את יו"ר ועדת החוקה חבר הכנסת שמחה רוטמן, זאת לאחר נאומו של רוטמן אתמול בדיון בבג"ץ על חוק ביטול עילת הסבירות.

מיכאלי: "כל מי שבוועדת חוץ וביטחון יודע שהנשק לרשות הפלסטינית עבר"
יהיה רוב למתווה? גוטליב הודיעה כי לא תתמוך בחוק הגיוס
 
"בוקר טוב לעמלק החדש, יו"ר ראש ועדת חוקה של כנסת ישראל", כתב. "לאחר הופעתך המבישה, יש לומר המביכה, בבית המשפט העליון בירושלים, ברצוני לומר לך כמה דברים!!!"

"איך אדם כמוך שמייצג מיעוט בעם ישראל מעז לומר 'לאורך ההיסטוריה, מי שבנה שקבוצת אליטה אוליגרכית שתשמור לו על הזכויות, גילה שהיא שומרת על זכויותיה בעיקר'. הרי אתה מייצג את אדוני הארץ החדשה, אתה מייצג אנשים שעושים מה שבראש שלהם בהתנחלויות (ואני מאלה שטוען ששלחנו אתכם להגן על הארץ ולא נחזיר אתכם כל עוד אין הסכם כולל שיבטיח את שלומכם), אבל אתם אדוני הארץ".

"איך אתה מעז לומר את המשפט הנוראי הזה?" הוסיף. "הרי רק בזכות בית המשפט העליון, אנשי ההתנחלויות מוגנים מכל העולם! דע לך, כי אי הכרת הטוב מביאה קללה רעה".

בהמשך דבריו  עוד כתב: "איך אין לך בושה להאשים את 15 שופטי העליון שהם פוליטיים!! מי פוליטי? תתבייש לך! לצערי עמלק החדש אתה, עושה שקר בנפשך ומנסה לקחת איתך אל השקר חלק מבני ישראל, אבל אנו כאן כדי למנוע את זה".

כאמור, רהב התייחס לדברים שרוטמן נשא בדיון שהתקיים בבג"ץ על ביטול עילת הסבירות, במהלכה טען כי "העותרים, ולצערנו הרב, גם היועצת המשפטית לממשלה, מציעים בפני כבודכם טכניקות משפטיות שונות ומשונות, מן הגורן ומן היקב, מבנגלדש, מאוגנדה ומפקיסטן, כדי לפסול את התיקון לחוק יסוד: השפיטה".