ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא בצאת ראש השנה לביקור מדיני בארצות הברית, לראשונה מאז ששב למשרד ראש הממשלה. ביום שישי ינאם בעצרת הכללית של האו"ם 

 בניגוד לציפיות בלשכת נתניהו, הנושא  של הפגישה בבית הלבן עלה בהתייעצויות בקרב אנשי הממשל והוחלט כי לעת עתה לביידן פחות מתאימה תמונתו עם נתניהו בחדר הסגלגל. לצד הישראלי נאמר כי פגישה בוושינגטון תיתכן בהמשך. על כן, נתניהו ייפגש עם ביידן ביום רביעי בשולי עצרת האו"ם. גורם אמריקאי רשמי אישר גם כן את דבר הפגישה והוסיף כי היא תערך בניו יורק. 

קודם לכן יגיע נתניהו לתחנה הראשונה בביקורו, סן פרנסיסקו, שם ייפגש עם איש העסקים אילון מאסק. לאחר הפגישה נתניהו ופמלייתו ימריאו לניו יורק. מאסק עצמו אישר את הפגישה וציין כי הפגישה תוכננה לפני מספר שבועות ותעסוק בבינה מלאכותית. 

עוד שתי פגישות, פרט לפגישה עם ביידן, צפויות להופיע בלו"ז הסופי של הביקור. ככל הנראה ביום שלישי רה"מ צפוי להיפגש עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי,  זאת חרף התדרוכים הקודמים שהעבירו גורמים אוקראיניים, לפיהם זלנסקי מעוניין בביקורו של נתניהו בקייב כמו שעשו כל מנהיגי המערב. פגישה קצרה בשולי העצרת נתפסת בעיניי האוקראינים כ"אירוע יח"צ שנועד בעיקר לספק תמונות יפות ולא תוכן מהותי". אולם, לאחר התייעצויות זלנסקי החליט לא לוותר על האופציה לשוחח עם נתניהו שיחה אישית.

כמו כן, רה"מ צפוי להיפגש גם עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן. נזכיר כי נתניהו מתכנן גם להגיע לביקור מדיני בטורקיה, התכנית שנדחתה בקיץ לאור מצבו הרפואי של נתניהו. בסביבתו מעריכים כי הביקור בטורקיה יתקיים בזמן הקרוב , כך שהשיחה של שני המנהיגים בשולי עצרת האו"ם תהווה " קדימון" לביקור הרשמי של נתניהו בטורקיה.

בלשכת ראש הממשלה הוסיפו כי נתניהו ייפגש גם עם נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול, מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, קנצלר גרמניה אולף שולץ ומנהיגים נוספים. כן ייפגש רה"מ נתניהו במהלך ביקורו עם ראשי הקהילה היהודית בארה"ב.