חבר הכנסת רם בן ברק שוחח היום (שני) עם גדי נס בתכניתו ברדיו צפון 104.5FM, ותקף את הממשלה: "אני מקווה שהשנה הממשלה הרעה הזאת תסיים את ימיה. שנלך לבחירות ונבחר ממשלה שהיא גם שפויה גם ציונית וגם כזאת שדואגת לביטחון של המדינה".

סערת נתניהו בארה"ב: "המפגינים מרגישים רוח גבית ממשל ביידן"
ניסים ואטורי על קידום הרפורמה: "גם אם ייקח 10 שנים אנחנו לא נעצור"

עוד הוסיף: "הממשלה כרגע היא ממשלה שכופרת במגילת העצמאות, שרוצה לעשות חוק שפוטר אוכלוסיה שלמה מלשאת בנטל הבטחוני, ממשלה שיש בה מפלגות אנטי ציוניות, ממשלה שאומרת שצריך לבטוח בקב"ה ועדיין המשיח לא הגיע לבנות מדינה, ממשלה שיש בה כהניסטים ששולטים ומכתיבים לה את הטון היא בעיניי ממשלה לא ציונית".

על השרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ', אמר: "הם מנהלים את המדינה. חבר אליהם יריב לוין שחושב ששלטון של שמאל הוא איום ונורא ורוצה לקדם מהלכים שינציחו את השלטון שלהם לעולם ועד. רוצה להציל נאשם בפלילים ולבטל את משפטו. כל החבורה הזאת הכניסה אותנו למצב בטחוני חמוד מאוד".

"מציע לכל האנשים שמחאו כפיים לטראמפ שיצא מהסכם הגרעין ולנתניהו ששכנע אותו לצאת, להם לעשות חשבון נפש ולחשוב האם זה היה נכון לצאת בצורה שהם יצאו בלי אלטרנטיבה אחרת", אמר בהתייחס לסילוק פקחי האו"ם ע"י האיראנים. 

עוד הוסיף בנושא: "עברו לא מעט שנים מאז, אלטרנטיבה אין והסכם אין, ולכן איראן מרשה לעצמה להתנהג בצורה הזאת. הדבר היחיד שצריך לעודד זה שאיראן זו לא צפון קוריאה והם לא רוצים להיות מדינה מנודה. הם מבינים שאם הם יעשו את הצעד הזה, יהיו לכך השלכות גם צבאיות וגם אחרות ולכן אני מעריך שאיראן לא תעשה את הצעד הנוסף, אבל הם כן מרשים לעצמם לעשות דברים שלא הרשו לעצמם בעבר".

סייע בהכנת הכתבה: אריק ברח"ד.