ח"כ ניסים ואטורי ('הליכוד') שוחח היום (שני) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחסה לסערה שעורר יו"ר מפלגתו ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר אמש כי "המפגינים חברו לאיראן ולאש"ף", בהתייחס למחאות נגד הרפורמה במערכת המשפט.  

נתניהו האשים: "המפגינים חברו לאיראן"; ראשי המחאה תקפו: "הכריז מלחמה"
רגע לפני הפגישה עם ביידן: ההחלטה בליכוד שעלולה להביך את נתניהו

לדברי ואטורי, "העניין הוא שמי שמפגין היום מול נתניהו זה  BDS וכל מיני כאלה, שלא בדיוק חשודים באהבת ציון, ומי שמפגין שם מצטרף אליהם פשוט. יש משהו בדבריו, הוא לא התכוון לאיראנים או לאויבים עצמם, אלא כאלה שבאמת פוגעים בישראל. גם כשבנט גנב את השלטון מהימין ונאם באו"ם, מהצד של נתניהו, בואו נשפוט כל אדם לגופו, מעולם לא חשבנו להפגין נגד הדיקטטורה בישראל, במרכאות, הרי ידוע לנו מה הדיקטטורה, הדיקטטורה היא לא לקבל את הכרעות הבוחר. ההפגנות הן נגד ממשלת ימין, לא נגד ההפיכה המשטרית, מה, נתניהו באמת רוצה דיקטטורה? נו באמת". 

באשר לפגישה המתוכננת של רה"מ עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אמר: "חשוב לציין שזה לא רק כדי להראות שיש פגישה, היא מאוד חשובה לנו, האמריקאים גם צריכים להבין את זה, אנחנו משתפים פעולה במלחמה בגרעין האיראני, אנחנו חייבים לשתף פעולה גם אם לא רוצים. חייבים להיפגש כי יש לנו הרבה דברים מאוד חשובים על הפרק, כולם צריכים לקפל כרגע את הכבוד העצמי. אם האיראנים רצים לפצצה גרעינית, והם זרקו את הפקחים, אז לא מעניין אם הפגישה היא בשולי העצרת ולא בבית הלבן. כרגע אולי נראה שאף אחד לא עושה שום דבר, אנחנו נלחמים בגרעין יום–יום, שעה-שעה, וגם יהיו פעולות יותר משמעותיות, לא כל מה שרואים על פני השטח זו התכלית של הכל". 

בכל הנוגע לטענות לפגיעה בביטחון המדינה, סתר: "עניין הצוללות זה בולשיט אחד גדול, גם אם יחתמו עכשיו מלאכי שמיים, במשרד הביטחון אומרים 'זה הכל שטויות, נתניהו לא הוסיף צוללות', זה סדר רגיל בחיל הים. אני לא חושב שתמיד הציבור יודע בדיוק מה קורה מאחורי הדברים, ואין כאן שום פגיעה. מה זה עוזר אם שולחים מכתב לקונגרס שנתניהו פוגע במדינת ישראל, מה זה עוזר? המטרה היא להפיל את הממשלה ולפגוע בנתניהו, מי אחראי על ביטחון ישראל? כולנו שותפים, חברי וועדת חוץ וביטחון, ראש הממשלה, בכירי מערכת הביטחון. במקומות שאתם מוטרדים הם מרגיעים אותנו ואומרים 'הכל בסדר, עדיין אין שום דבר שפוגע כרגע בביטחון'. על כל שמאלני שכותב מכתב אני אמצא לך אלף ימנים שיגידו שנתניהו טוב למדינה. אם מוצאים שמונים קצינים נגד נתניהו, אפשר למצוא אלף בעד נתניהו. יש לי הוכחות לזה, אלפי קצינים כל יום פונים אליי". 

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103FM