ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת אתמול (ראשון) בחופה המערבי של ארצות הברית, שם חיכו לו מפגינים רבים. רועי נוימן, ממובילי "כוח קפלן" שוחח על האירועים המתוכננים בשיחה עם ענת דוידוב וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM ואמר כי "יחכו לנתניהו הפגנות כל יום".

רה"מ נתניהו למאסק: "ההצעה המקורית של הרפורמה - קיצונית, מחפש איזון"
בקואליציה ממשיכים לתקוף את המפגינים: "לא בדיוק חשודים באהבת ציון"

לדבריו, "זו הפעם ראשונה שיש התארגנות מאוד גדולה גם של הקהילה היהודית שהפסיקה לשבת על הגדר, הם מבינים שהם חייבים להיאבק איתנו למען הדמוקרטיה הישראלית".

בהמשך התייחס נוימן גם לדבריו של נתניהו טרם עלייתו למטוס, שאמר כי המפגינים חברו לאיראן ולאש"ף. "זה פשוט דברים בלתי נסבלים. במגילת העצמאות שנתניהו מנסה למחוק בשבועות האחרונים, כתוב שמדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי. היא חלק מהתרבות ומהחיים, ולנסות למחוק אותם ואת היהדות שלהם, ולהפוך אותם לשונאי ישראל הכי גדולים, זה פשוט דבר שהוא בלתי נסלח", עוד הוסיף: "דורות קדימה עוד יקח לתקן את הנזקים האלה".

לבסוף התייחס נוימן גם לרפורמה שמוביל שר התקשורת שלמה קרעי. "אף אחד לא שם על השולחן שררפומה היא חלק מההפיכה המשטרית. ברגע שלא תהיה תקשורת חופשית לא תהיה דמוקרטיה. אני חייב להגיד שגם התקשורת צריכה להתחיל להשמיע קול.

"ברגע שישראל לא תהיה תקשורת חופשית אין דמוקרטיה. ברגע שאין את העיתונות שהיא כלב השמירה של הדמוקרטיה שנועדה לחשוף את האמת והעוולות, אין דמוקרטיה והמדינה שלנו תיפול".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM