חבר הכנסת אחמד טיבי פרסם היום (שלישי) תמונת קולאז' המורכבת מתמונותיהם של 36 ילדים שלדבריו, נפגעו מאש צה"ל במבצע "שומר החומות". אחד מהילדים המופיעים בקולאז' הוא עידו אביגל ז"ל בן החמש משדרות שנהרג מפגיעת רקטה בביתו - בכך גרר טיבי תגובות מעורבות, ומחק את הציוץ זמן קצר לאחר מכן.

"מכונת הלחימה המתקדמת בעולם": הטנק הישראלי שישנה את שדה הקרב נחשף
לנוסעים לאומן ולהילולת הבבא סאלי: אושרה העברה תקציבית לשירותי דת

שני אביגל, אימו של עידו הגיבה לטיבי: "הי אחמד מה נשמע, שומע? זה סבבה לגמרי לקחת כל מיני ילדים, לשים אותם בתמונה אחת ולספר לעולם שצהל הרג אותם, אבל יש מצב אתה מוריד את התמונה של הילד שלי משם? אני די בטוחה שחמאס רצחו אותו, ופצעו את הבת שלי גם, וגם את האחיינים שלי, וגם אותי אבל אני לא ילדה אז שיהיה. אה כן, הם ירו לבית!".

ח"כ אחמד טיבי במליאת הכנסת, צילום: ערוץ הכנסת

טיבי השיב לאביגל: "ילד הוא ילד הוא ילד. הרג ילדים הוא נורא. פלסטינים וישראלים. תארו לכם שהיו מסירים את תמונתו של עידו ז״ל מהידיעה בהארץ, מה הייתם אומרים? זה עדיין לא משנה את העובדה שהצבא ירה והרג מאות ילדים פלסטינים בשנים האחרונות. מגלה אמפטיה לצער והכאב שלך. יהי זכרו ברוך. מי ייתן ולא יהיו עוד אימהות ומשפחות שכולות".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אחמד טיבי המחבל - איך אתה לא מתבייש להשתמש בתמונה של ילד יהודי טהור שנרצח בידי חבריך מהחמאס? בושה שאתה חלק מכנסת ישראל".