חבר הכנסת אריאל קלנר ממפלגת הליכוד שוחח הבוקר (רביעי) עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM והתייחס לדבריו של השר דודי אמסלם שתקף אמש בחריפות את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, באומרו: "הבוס שלכם מתראיין וקורא לי מורד ובוגד - פרחח שלא שירת בצה"ל, לא סיים 12 שנות לימוד. הוא בן אדם שלא תרם למדינת ישראל יום אחד".

אמסלם במסר למפגינים: "נמשיך ברפורמה, גם בדרום אפריקה הלבנים הפסידו"

לדברי קלנר: "לא באתי לייצג את השר אמסלם. יאיר לפיד עבר כל גבול של מכונת רעל. כל אחד עם הסגנון שלו ועם הדרך שלו. אני לא מבקר סגנונות. יש היום שיח לא בריא במדינת ישראל. הייתי רוצה שהוא יהיה אחר, אבל הוא חלק משיח רחב מאוד. אנחנו רואים התקפות פרועות כנגד ציבורים שלמים. מישהו מדליק את זה ומישהו לא מכבה את זה. לבוא ולדבר על אמסלם, יש שיח אלים במדינה, לא דודי אמסלם הביא לתקיפת רב בתל אביב, אולי הפוך, אולי כל מיני דיבורים אחרים הביאו את זה". 

עוד המשיך ואמר: "התפרסם תחקיר שמתאר 14-13 מקרים בהם יושב השופט יצחק עמית בניגוד עניינים גמור ודן בתיקים שיש להם משמעותיות כלכליות אדירות. אני רוצה להבין מי בודק, יש נציבות על השופטים. יצחק עמית - גם בלי קשר לנושאים שצריכים להתברר עד תום, ראוי שיבחרו נשיא לעליון לא על סמך ותק אלא על סמך כישורים. הייתי אומר את זה גם אם לא היו לו את בעיות ניגוד העניינים". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM