מפגינים חסמו אתמול את הרב יגאל לוינשטיין, מראשי המכינה הקדם צבאית עלי לאחר שהרצה בישיבת "ראש יהודי" שבתל אביב, וכוחות המשטרה נאלצו להתערב. מתקפות חריפות נרשמו בתגובה בקרב חברי הקואליציה.

מתקפה חריפה בליכוד על לפיד: "עבר כל גבול של מכונת רעל"
מחאה חוצת גבולות: אלו ההפתעות שמכינים המפגינים לנתניהו היום

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף: "חזינו אמש מראה שנראה כאילו לקוח מתקופות אפלות בהיסטוריה היהודית. רב ואזרח דתי מותקפים באופן ברוטלי ע״י המון מוסת ואלים בגלל אמונתם. גנץ ולפיד שותקים וזה ייגמר בדם והדם הזה יהיה על ידיהם".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

חברת הכנסת טלי גוטליב ('הליכוד') צייצה: "ליל הבדולח נוסח פעילי שמאל בתל אביב. רדיפת יהודים על שום יהדותם, על שום אמונתם ועל שום דתם. כך גרמניה הנאצית. כך אוטואנטישמים נוסח פעילי שמאל. מי שלא מגנה את סרטוני הזוועה המשפילה הזו תהא דעתו שמאל או ימין אשר תהא, הוא חלק מחורבן היהדות. ההיסטוריה תמיד חוזרת על עצמה".

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט פרסם גם הוא בחשבון הטוויטר שלו: "כצפוי, הבריונים שרודפים ומציקים, מקללים ומאיימים, בטענה של חופש הפגנה כנגד נבחרי ציבור, עברו לתקוף דתיים ברחוב, במופע של שנאת השונה והאחר, תחת דגלי הדמוקרטיה והשוויון. הגיבוי שבשתיקה שהתוקפים של ישראל זעירא ושל ראש יהודי מקבלים מגורמי אכיפת החוק ומחברי האופוזיציה, הוא חרפה".

הרב לוינשטיין עצמו, רשם: "מטרתי אתמול בתל אביב כמו בכל הפעילות שלי היתה להמשיך ולהסביר את התהליכים, כדי שעם ישראל כולו יבין כיצד אנשים טובים נופלים להסתה ולשיסוי הפרוגרסיבי ובשם השלום הופכים לתוקפניים כל כך".