ינון מגל ויריב אופנהיימר התייחסו היום (רביעי) בתוכניתם ב-103FM לשלל הנושאים שעל סדר היום, ובהם הסערה בעקבות דבריה של ח"כ לימור סון הר מלך, וכן היעדרות נתניהו מאזכרת רצח רה"מ רבין.

"חלק מהתפקיד": בליכוד קוראים לרה"מ להגיע לאזכרת רבין
מחאה חוצת גבולות: אלו ההפתעות שמכינים המפגינים לנתניהו בארה"ב

יריב: "אני רואה את מה שהיה בהפגנות ואת חמומי המוח בהפגנות, זה תסריט שיכול לקרות שמפגין ייהרג. מי שאומר שהמפגינים חברו לאיראן ולאש"ף, שלא יתפלא שרואים דם ברחובות. אנחנו מחאה לא אלימה, אנחנו מתנגדים לאלימות". 

ינון: "זמבורות באוזן שיכולות להחריש אותך זה לא אלימות?".

יריב: "מי שרוצה לסתום זמבורה רוצה לסתום פיות. אלימות זה לזרוק בקבוק תבערה לבית של משפחה פלסטינית. מה היה קורה אם היו באים חברי כנסת ואומרים לשחרר את רוצחי משפחת פוגל? מה אתם הייתם עושים. יש לנו רוצח משפחת פוגל יהודי, ותראה איך הקואליציה שאתה תומך בה מתייצבת לצדו".

ינון: "חסרים לך ח"כים ערבים שתמכו בשחרור מחבלים?".

יריב: "לא בשורפי ילדים. ראיתי סטיקרים של 'בן אוליאל צדק', כל הסיפור שמדובר באדם חף מפשע הוא פייק. אין לכם שום יכולת בסיסית להבדיל בין טוב ורע. זאת אלימות". 

ינון: "יש פה כמה קמפיינים. אני חושב שלגיטימי להיאבק על תנאי כליאה, שמפרידים אותו מאנשים בניגוד לאסירים ערבים, רוצחים ערבים שלא מפרידים אותם. אני אומר את זה גם לגבי יגאל עמיר, אני לא מבין למה צריך להפריד אותם. אדם משתגע כשהוא שנים בהפרדה. אם יש סכנה שהם ישפיעו על אסירים אחרים, למה מפרידים רק מחבלים יהודים? המאבק לגיטימי".

"לגבי אם הוא חף מפשע או לא, אני מקבל את ההכרעה של בית המשפט ואני מבין שיש פרטים מוכמנים שהוא נתן, ואני מתנגד לאמירות של סון הר מלך שהוא צדיק ושהיא בטוחה שהוא חף מפשע, לא יודע על סמך מה היא בטוחה שהוא חף מפשע. העמדה שאומרת שהיו פה דברים שצריך לבדוק היא עמדה לגיטימית, בין זה לבין לבוא ולומר שבטוחים שהוא חף מפשע ושהוא צדיק המרחק גדול", הוסיף.

יריב: "היה שווה לבוא הבוקר, לפני שנפגשנו לא ידעתי שתגיד את זה. ראיתי את ההתלהבות שלך סביב יגאל עמיר, יש לכם שיחות טלפון".
ינון: "אני עיתונאי".
יריב: "אני רואה את הפלירט שלכם עם הטרור היהודי. סוף כל סוף אמרת כמה מילים שיש בהן טעם".
ינון: "האירוע פה הוא אירוע מורכב".
יריב: "הוא לא מורכב".
ינון: "אצלך הכל פשוט, יש טובים ויש רעים".

יריב: "אתם תמיד תנסו למצוא את הסיבה למה כשזה יהודי זה היה בסדר. חוסר ההבנה שלכם בין טוב ורע מגיע לשיא כשנתניהו בוחר לא להגיע לאזכרה לרצח רבין. זה בעיניי בדיוק הסיפור. נתניהו שלא היה מוכן למנות את בן גביר לשר, לא מגיע לאזכרה כי המשפחה חמוצה מדי".

ינון: "כי המשפחה מאשימה אותו".

יריב: "האזכרה זה לא הפטריוטים. באזכרה אתה צריך להתמודד, אתה מייצג את המדינה, כשנתניהו לא הולך לאזכרה זה המשך הפלירט שלכם עם הטרור היהודי".