השר במשרד המשפטים דודי אמסלם תקף אתמול את המפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט, העלה שוב בחריפות את הסוגיה העדתית אליה התייחס בעבר, ואף אמר על ראש האופוזיציה יאיר לפיד כי, לדבריו: "הבוס שלכם מתראיין וקורא לי מורד ובוגד - פרחח שלא שירת בצה"ל, לא סיים 12 שנות לימוד. הוא בן אדם שלא תרם למדינת ישראל יום אחד". חברת הכנסת דבי ביטון (יש עתיד) שוחחה היום (רביעי) עם אודי סגל וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM והביעה את דעתה על הדברים.

הזדמנות נדירה: האינטרס המשותף שיכול לשבור את הקרח בין ביידן לנתניהו | טל לב רם
אהוד ברק על המאבק ברפורמה המשפטית: "ייתכן שחלק מהאנשים יאבדו את חייהם"

"פשוט מופע אימים, מופע מביך. פשוט מביך", טענה בפתח הראיון. "מה זה לבנים? מה זה שחורים? מאיפה זה בא?  אמרתי לו שאני מתחלחלת ושאני לא סוג ב'. די עם ההתמסכנות וההפרדה, מה זה צרות העין? איך אתה משחרר חצי רעל, כל הזמן מדבר על קיפוח? אני לא גדלתי על זה. יש פופוליזם, הוא עושה מופע, עם זאת אני מזכירה איך הוא קיבל את תפקיד השר. הוא היה צריך לעשות ברוגז. הוא עמד מחוץ לביתו ואמר אמסלמים, הביטנים, זו התחושה שלו והוא קיבל תפקיד".

עוד הוסיפה, כי: "כנראה זו הצלקת האישית שלו. אתה ימין מלא על מלא, ראש הממשלה שלך לבן. עשיתם משהו כדי שתשימו מזרחי בדרגה נחשבת? איזה ראש ממשלה? מה אתם מתבכיינים עכשיו ומה זה משנה? אמרתי לו של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר. הלוואי והיינו זוכים במדינה להמון יאיר לפיד, הוא כן עשה צבא".

"כל מי שזוכר את כהונתו כראש ממשלה, השקט המופתי שהיה לו בעיר והתקציבים שהעבירו לעיר שלי", המשיכה. "תדברו על הרפורמה, על המצוקה של האזרחים, על מה אתם מדברים? זה פשוט מעליב אותי כמזרחית שאני גאה להיות כזו, אתה בכלל לא מייצג אותי בסוגיה הזו. מעולם לא הרגשתי סוג ב', אנחנו משפחה של אקדמאים מצליחים כלכלית, מי אתה שתגיד שאנחנו מנקים את הגינות? כל החיים שלכם תחיו על המסכנות שעליתם למדינה? בואו, שחררו".