שרת ההתיישבות אורית סטרוק שוחחה היום (רביעי) עם אריה אלדד ואיתן כבל, והתייחסה למאמצים של ראש הממשלה בנימין נתניהו להגעה להסכם נורמליזציה עם סעודיה. "השיטה שלו ידועה - שלום תמורת שלום", ביקשה להדגיש. 

ביידן: "נדון באיזונים ובלמים"; נתניהו: "ניתן להשיג הסכם עם סעודיה"
הפלסטינים מדווחים על פצועים בעימותים בעזה; צפו: הפרחת בלוני נפץ לכיוון ישראל

עוד הוסיפה: "יש פה באירוע הזה באמת שלושה שחקנים, שלכל אחד מהם יש מה להרוויח מהעסקה הזו ואין שום סיבה שמישהו מהם יחתוך בבשר החי של עצמו. עצם עשיית השלום היא יתרון מדהים לשלושתם, לא צריך שום דבר יותר מזה. יהיה שלום, זה דבר אדיר".

בסוף הסיפור הגדול שלנו הוא בתוכנו, פה, עם הפלסטינים
"אני מכירה את הגישה שלך וזה בסדר, גישה של מפלגות השמאל שחושבת שאנחנו חייבים לחלק את הארץ וכו', אני מבינה את זה זו עמדתכם. אבל מבחינת המציאות, המציאות היא שאנחנו צריכים לדעת קודם כל לחיות במרחב הגלובלי שלנו, ובהקשר הזה השלום עם סעודיה הוא בשורה פנטסטית". 

היא טענה כי בניגוד לפרסומים, לסעודים אין עניין רב בסוגיה הפלסטינית: "אני אגיד את זה בעדינות כדי לא לפגוע באף אחד - אם תהיה דרישה כזו זו תהיה דרישה למראית עין. הסעודים אולי יצטרכו לומר אותה כדי לצאת ידי חובה אבל זה לא באמת מה שהם מצפים לקבל. כמו גם לאדון ביידן, לנו, אין שום צורך שמישהו יחתוך בבשר החי של עצמו וישלם מחירים שאין צורך".

היא תקפה את אהוד ברק, לאחר דבריו, לפיהם יכול להיות שאנשים יאבדו את חייהם: "לצערי אני חושבת שהוא מכין את הקרקע לתרחיש הזה כבר הרבה מאוד זמן. גם אני וגם אתם שלושתנו יש לנו בעיה משותפת, בעיה של גיל. אנחנו כבר לא כל כך צעירים ואנחנו זוכרים את ברק במיטב שנותיו, גם בצבא וגם בראשית דרכו בפוליטיקה, וזה מאוד עצוב לראות אדם שנאמר עליו שזקנתו מביישת את בחרותו". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm